Två matcher
09:00 Torslanda HK Blå - Redbergslids IK Vit
12:40 Torslanda HK Blå - Kärra HF Svart
Hej,
Två matcher
13:10 Lysekils HK - Torslanda HK Vit
14:20 Tjörns HK - Torslanda HK Vit
09:30 HK Varberg - Torslanda HK Blå
10:50 Torslanda HK Blå - HP Warta Vit
10:00 F10 Särökometernas HK - Blå Torslanda HK
13:00 Torslanda HK Vit - Stenungsunds HK 1
14:50 Torslanda HK Vit - Stenungsunds HK 2
Torslanda HK Röd - Kärra HF Röd
Kvibergs HK - Torslanda HK Blå
Önnereds HK Vit - Torslanda HK Rosa
Torslanda HK Blå - Marks HK Blå
Torslanda HK Vit - HP Warta Svart
KFUM Trollhättan Väst - Torslanda HK Vit
HK Aranäs Blå - Torslanda HK Röd
Torslanda HK Rosa - Backa HK vit
Torslanda HK Röd - BK Heid Röd
Särökometernas HK Blå - Torslanda HK Blå
Backa HK vit - Torslanda HK Rosa
Torslanda HK Vit - Stenungsunds HK 1
HK Varberg - Torslanda HK Blå
Stenungsunds HK 2 - Torslanda HK Vit
BK Heid Röd - Torslanda HK Röd
HP Warta Vit - Torslanda HK Blå
Hej,
välkommen till Torslanda HKs egna cup - TAIK Blixten den 6 Jan 2024.
Kom ombytt i blått matchställ och kom ihåg att även ta med den vita matchtröjan. Ha med påfylld vattenflask och vi spelar match utan smycken eller örhängen!
Spelschema finns men kan komma att ändras så bästa är att ni följa spelschema under TAIK Blixten 2024 (torslandahk.com) eller ladda ner appen ProCup Procup i App Store (apple.com) och sök efter TAIK Blixten F2013.
Bifogat Spelschema (20231220)
Väl mött,
Ledarna F2013
Hej,
välkommen till Torslanda HKs egna cup - TAIK Blixten den 6 Jan 2024.
Kom ombytt i blått matchställ och kom ihåg att även ta med den vita matchtröjan. Ha med påfylld vattenflask och vi spelar match utan smycken eller örhängen!
Spelschema finns men kan komma att ändras så bästa är att ni följa spelschema under TAIK Blixten 2024 (torslandahk.com) eller ladda ner appen ProCup Procup i App Store (apple.com) och sök efter TAIK Blixten F2013.
Bifogat Spelschema (20231220)
Väl mött,
Ledarna F2013
Hej,
välkommen till Torslanda HKs egna cup - TAIK Blixten den 6 Jan 2024.
Kom ombytt i blått matchställ och kom ihåg att även ta med den vita matchtröjan. Ha med påfylld vattenflask och vi spelar match utan smycken eller örhängen!
Spelschema finns men kan komma att ändras så bästa är att ni följa spelschema under TAIK Blixten 2024 (torslandahk.com) eller ladda ner appen ProCup Procup i App Store (apple.com) och sök efter TAIK Blixten F2013.
Bifogat Spelschema (20231220)
Väl mött,
Ledarna F2013
Hej,
välkommen till Torslanda HKs egna cup - TAIK Blixten den 6 Jan 2024.
Kom ombytt i blått matchställ och kom ihåg att även ta med den vita matchtröjan. Ha med påfylld vattenflask och vi spelar match utan smycken eller örhängen!
Spelschema finns men kan komma att ändras så bästa är att ni följa spelschema under TAIK Blixten 2024 (torslandahk.com) eller ladda ner appen ProCup Procup i App Store (apple.com) och sök efter TAIK Blixten F2013.
Bifogat Spelschema (20231220)
Väl mött,
Ledarna F2013
Kärra HF Svart - Torslanda HK Blå
Torslanda HK Röd - HK Aranäs Blå
Torslanda HK Blå - Redbergslids IK Vit
Torslanda HK Blå - HK Aranäs Vit
Torslanda HK Rosa - Önnereds HK Vit
Kärra HF Röd - Torslanda HK Röd
Torslanda HK Blå - Alingsås HK Blå
Torslanda HK Röd - Önnereds HK Svart
Alingsås HK Svart - Torslanda HK Rosa
Torslanda HK Rosa - IK Sävehof Röd
Torslanda HK Vit - HP Warta Svart
Torslanda HK Blå - HK Aranäs Turkos
Torslanda HK Blå - Alingsås HK Vit
Mölndals HF vit - Torslanda HK Röd
IK Baltichov vit - Torslanda HK Blå
Torslanda HK Blå - Borås Handbollsklubb 84
IK Sävehof Orange - Torslanda HK Rosa
IK Sävehof Ljusblå - Torslanda HK Röd
Torslanda HK Röd - Kungälvs HK 3
Torslanda HK Vit - Stenungsunds HK 1
Torslanda HK Rosa - IK Baltichov röd
Torslanda HK Vit - Stenungsunds HK 2
Kvibergs HK - Torslanda HK Blå
Marks HK Blå - Torslanda HK Blå
Den uppskjutna matchen mot Aranäs som skulle spelas i januari månad blir nu spelad på söndag den 10/3 .
svara på kallelsen så snabbt som möjligt.
kom ombytta och klara.
vid förhinder kontakta någon ledare som är ansvarig för matchen .
Mvh Ledarna F-10
BK Heid Blå - Torslanda HK Rosa
HK Aranäs Turkos - Torslanda HK Blå
GF Kroppskultur 2 - Torslanda HK Röd
Alingsås HK Vit - Torslanda HK Blå
Torslanda HK Blå - Alingsås HK Blå
Torslanda HK Rosa - HK Aranäs Röd
Torslanda HK Röd - IK Sävehof Vit
Torslanda HK Blå - HK Aranäs Vit
Lysekils HK F-10 - Torslanda HK Vit
Tjörns HK - Torslanda HK Vit
Hej,
här kommer intresseanmälan Bohus cup (Kungälv) – 3-5 maj, Bohus Cup , vänligen svara på kallasen så snart som möjligt dock ej senare än 31 januari 2024. Att inte svara på kallelsen tolkar vi som ett nej. Vi anmäler lag baserat på denna kallelse.
Mvh
Ledarna F2013
Hej,
Nu var det dags att betala in avgiften till Aranäs Open 24-25 maj 2024 Aranäs Open 2024 (procup.se). Vänligen svara ja igen på denna kallelse och betala in avgift 250 kr innan den 31 mars 2024.
Det är stort intresse att deltaga i Aranäs Open vilket är jätte kul! Vi har anmält 3 lag, turneringen spelas utomhus på gräs/plastplaner .
Vi ser gärna att en spelare är närvarande och deltar under hela cupen, för att hänga med laget och heja på lagkompisar. Detta för att bygga lagandan samt lära känna lagkompisarna bättre.
Vi kommer med ytterligare information längre fram under våren
Förtydligande: Om man inte betalat in avgiften innan sista svars datum 31 mars 2024 så tolkas det som ett nej. Skulle någon inte betalat avgiften i tid så placeras man på reservlistan och får då endast en plats om det blir några avhopp. Att inte svara på denna kallelse innan svarsdag gått ut ses också som ett nej.
Swisha 250 kronor till Sophia A på telefon nummer 070 685 53 47 och skriv Aranäs Open samt spelarens namn. Skriv I kallelsen när ni Swishat Sophia.
Mvh
Ledarna F2013,
Hej,
här kommer intresseanmälan Beachhandboll (Varberg) – 6 juni HK Varberg Beachhandboll (cups.nu), vänligen svara på kallasen så snart som möjligt dock ej senare än 31 januari 2024. Att inte svara på kallelsen tolkar vi som ett nej. Baserat på den här intressanmälan anmäler vi lag.
Mvh
Ledarna F2013
Hej,
här kommer intresseanmälan Partille cup – v27 1-6Juli World of Handball - Partille Cup, vänligen svara på kallasen så snart som möjligt dock ej senare än 31 januari 2024. Att inte svara på kallelsen tolkar vi som ett nej. Baserat på den här intressanmälan anmäler vi lag.
Mvh
Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Hej alla Spelare och vårdnadshavare.
Nästa helg den 26-27 så är det äntligen tid för vår årliga kickoff som kommer vara fylld av aktiviteter, lek, skoj och mycket träning.
Vi kommer som sagt att ha flera träningspass under lördag och söndag men vi vill också utnytja vår planerade träningstid på fredag för lite andra möjligheter.
Så vi planerar in en dedikerad målvakts träning på fredagen.
För att det inte skall bli en allt för tuff helg så kommer det vara en mer teoretisk och teknisk inriktning på upplägget men även fysiska moment.
Så för de spelare som vill stå i mål och få en träning som bara handlar om målvakter. Är ni välkomna till målvaktsträning på fredagen den 25é
Självklart är alla spelare och ledare som vill välkomna till träningen.
Men det kommer att vara en målvaktsträning med målvakts övningar.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Hej,
Då kör vi en tillfällig träningstid enbart för denna söndagen.
16:30 -17:30, OBS C-Hallen
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer hall tider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna ute.
Vi kommer att löpa lite lättare och kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är som vanligt en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra lite på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer hall tider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna ute.
Vi kommer att löpa lite lättare och kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är som vanligt en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra lite på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer hall tider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna ute.
Vi kommer att löpa lite lättare och kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är som vanligt en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra lite på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer hall tider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna ute.
Vi kommer att löpa lite lättare och kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är som vanligt en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra lite på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer hall tider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna ute.
Vi kommer att löpa lite lättare och kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är som vanligt en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra lite på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer hall tider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna ute.
Vi kommer att löpa lite lättare och kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är som vanligt en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra lite på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer hall tider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna ute.
Vi kommer att löpa lite lättare och kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är som vanligt en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra lite på sig.
Hej,
Det är många matcher i hallen den kommande helgen pga USM. Vi har trots det fått en möjlighet att träna kl 14:00-15:30 istället för vår morgontid på söndag. Vi skickar nu en kallelse för att se om det finns intresse att träna då istället.
Som vanligt kom ombytta och ha med påfylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och ta ur eller tejpa örhängen innan träning.
Mvh
Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer hall tider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna ute.
Vi kommer att löpa lite lättare och kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är som vanligt en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra lite på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Hej på er
På tisdag den 26 mars har vi utomhus-träning som vanligt mellan 17-18:15.
Efter träningen tänkte vi stanna kvar i hallen och vänta in herrarnas avgörande match som startar 19:00 och heja fram dom till vinst 🤾
Vi kommer att bjuda tjejerna på korv med bröd och något att dricka så dom får i sig energi efter träningen.
Ni föräldrar är också hjärtligt välkomna att hänga med laget och oss ledare. Vi räknar med att matchen är klar mellan 20:15-20:30
Hoppas vi ses på tisdag🌟🙏🏼
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Hej,
Idag kör vi Beachhandbolls träning utomhus i Skatås. Detta tillfälle planerar vi att gå igenom beachhandbolls regler och taktik, detta för att vi ska vara väl förberedda inför Varberg beachhandboll cup den 6 juni.
Vi har bokat 2 beachhandbollsplaner och vi hoppas att så många som möjligt kan deltaga!
Adressen: Skatås Motionscentrum, Skatåsvägen 25, 416 55, Göteborg,
Skatås motionsfält - Skatås motionscentrum - Göteborgs Stad (goteborg.se)
Väl mött,
Ledare F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Hej,
Idag kör vi ytterligare ett Beachhandbolltränings tillfälle utomhus i Skatås. Detta tillfälle planerar vi att gå igenom beachhandbolls regler och taktik, detta för att vi ska vara väl förberedda inför Varberg beachhandboll cup den 6 juni.
Vi har bokat 2 beachhandbollsplaner och vi hoppas att så många som möjligt kan deltaga!
Adressen: Skatås Motionscentrum, Skatåsvägen 25, 416 55, Göteborg,
Skatås motionsfält - Skatås motionscentrum - Göteborgs Stad (goteborg.se)
Väl mött,
Ledare F2013
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Extra handbollsträning utomhus:
Vi vill gärna erbjuda spelarna lite extra träning, då vi inte kan få mer halltider i nuläget så erbjuder vi spelarna att komma ner och träna utomhus.
Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Kommer försöka ha roligt och göra lek övningar, ibland kanske det blir brännboll, basket, kubb eller kanske bara korvgrillning.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska.
Var på plats i tid innan 17 då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Vi Träffas under träningstiden för att gå igenom säsongsplaneringen för nästa säsong samt reda ut lite detaljer kring, roller, träningar, cuper osv. det viktigaste är att vi får klart säsongsplaneringen sedan så kommer det återstå detaljer att planera. det får vi ta extra möten för.
F2013 kommer vara några fler under den här träningen för att hålla i den. de kommer vara ca 5-8 stycken, skulle dock behöva vara en vuxen på plats med dem under träningen.
Planera Göteborgs cup samt gå ut med anmälan till Skadevi cup
Hej,
Styrelsen Torslanda HK bjuder in till föräldramöte för U7-U12 ( 2015-2011), den 5 sep 18:00-19:00. Mötet hålls i matsalen på Nordlyckeskolan. Mötet avser att informera om klubbens aktiviteter och verksamhet. Detta är ett gemensamt föräldramöte för alla som är aktiva inom klubben. Styrelsen kommer att informera om verksamhetsåret samt information från arrangemangsgruppen.
Inget enskilda föräldramöten fr ca kl 19:00-20:00, då vi fått med oss att flera föräldrar ej kan vara med samt flera tränare har fått förhinder. Vi återkommer med datum för föräldramöte längre fram.
I samband med detta utskick vill vi även passa på att påminna om vad det innebär att vara medlem i Torslanda HK:
Hos Torslanda HK är du som förälder en viktig del i verksamheten. Vi är en ideell förening med ambitionen att alla barn och ungdomar ska kunna vara med och det är vi föräldrar som gör det möjligt. Allt från att engagera sig som ledare och hjälpa till vid träningar och matcher till att åka med på läger och turneringar, delta i arbetsgrupper samt många andra saker som får föreningen att fungera.
Att vara förälder i Torslanda HK är en rolig och utvecklande tid. Nedan listar vi de saker som förväntas av oss alla. Utöver det så finns det mycket mer att engagera sig i, är du intresserad så prata med ledare eller kansliet.
- Planera och ansvara för TAIK-Blixten, vår egen handbollscup som genomförs under trettonhelgen. [Gäller åldrarna 8-11 år]
- Varje lag tilldelas minst en vecka per termin och ska bemanna hallen på vardagskvällar från kl. 17:30-21. Ni förväntas följa det städschema som finns för vad som ska göras just den dagen ni fått ditt pass. [Gäller från 10 år]
- Varje lag tilldelas minst en helg per termin, där ni förväntas arbeta den tid ni blir tilldelad. Ni kommer förberedda genom att ha läst instruktionerna som finns under arrangemang på hemsidan (exempelvis filma matcher, vara matchvärd, städa, jobba i entrén osv). [Gäller från 10 år]
- Från 12 år skall matchresultat direktrapporteras i EMP (Elektroniskt Matchprotokoll) och här behövs föräldrar som utbildar sig och turas om att sitta i sekretariatet på sitt lags hemmamatcher. [Gäller från 12 år]
- Arbeta vid eventuella tilldelade pass på THK's årliga våravslutning och kick-off.
- Varje lag behöver utse ett antal ansvariga föräldrar till olika roller för att hjälpa ledarna med det som inte rör träningar och matcher; se nedan "roller och stödfunktioner":
- Delta på föräldramöten som ditt barns lag kallar till.
- Betala medlemsavgift och övriga avgifter i tid. Se mer information här.
- Två obligatoriska försäljningsinsatser för föreningen. Lagen kan sedan ha egna säljaktiviteter eller andra initiativ för att stärka lagkassan.
o Bingolotter till jul (10+2 lotter – brukar vara lättsålt!). Max 2 paket per familj. För ej uthämtade paket faktureras medlemmen motsvarande belopp som förtjänsten.
o Idrottsrabatten (två häften per termin och deltagande barn).
Varje lag behöver utse ett antal ansvariga föräldrar till olika roller för att hjälpa ledarna med det som inte rör träningar och matcher;
- Arrangemangsansvariga, informera, leda och planera de tilldelade veckorna/helgerna
- Ekonomiansvarig, sköta administration av inbetalningar till t.ex. cup och betala lagets fakturor
- Föräldrarepresentanter, sköta kommunikation mellan ledare och föräldrar, försäljning för att stärka lagkassan, koordinera samåkning.
Vi hoppas att så många som möjligt kan komma, vänligen svara på denna kallelse om ni kommer eller ej. Tack!
Med vänlig hälsning
Ledarna F2013
Hej,
Välkomna till föräldramöte THK F2013. Vi kommer bland annat att gå igenom upplägget för säsongen vad gäller träning, seriespel och cuper. Vi hoppas att så många som möjligt kan deltaga.
väl mött,
Ledarna F2013
Välkommen på möte .
Det finns en del punkter att beta av så vi hoppas på hög närvaro av ledarna.
Vi drar igång direkt efter våran träning slutat uppe i glasburen.
Välkommen !
Hej
På Torsdagen den 11 maj så spelar THK Dam mot Stenungsund HK i Svenska cupen.
Vi tänkte att det kanske finns tjejer i laget som vill hänga lite i hallen och kolla på match tillsamans som en liten rolig grej.
Vi ser det som en bra tillfälle att träffas byga vidare på lagsamanhållningen som vi upplevde på Potatis cupen, där vi gör saker tillsamans uanför träningar och lär känna varadra mer.
Det är naturligtvis helt frivilligt och mer som en roligt grej om man inte har någonting för sig en Torsdags kväll.
Hej!
Den 27:e maj är det dags för Torslanda HK:s årliga våravslutning.
Det kommer att spelas turnering med mixade lag från de yngsta tjejerna
och killarna upp till U14. Herr- och damlagen kommer tillsammans med
juniorer och A-ungdom att ta hand om lagen och döma matcher. För att vi
i god tid ska kunna påbörja planeringen av den här dagen så vill vi
redan nu få en aning om hur många som kan vara med! Vi hoppas såklart på
fullständig närvaro från hela klubben – både spelare och ledare!
Vi kommer även ha aktiviteter utomhus denna dagen emellan era matcher!
Det kommer grillas hamburgare till lunch och daimtårta till fika.
Kostnaden blir 50 kr per deltagare, mer information om betalningssätt
kommer.
Blocka dagen i era kalendrar och svara på kallelsen så snart som
möjligt! Vi ser fram emot en kul dag tillsammans!
Mvh
Stora arrangemangsgruppen
Flickor 2013 Avslutar dock inte riktigt sin aktiva säsong riktigt då vi har Mölndals spelen kvar att genomföra den 10 Juni information kring detta och betalning kommer ett separat mail
Hej Alla som en avslutning på säsongen så kommer vi att delta i Mölndals spelen den 10-11 Juni Vi har anmält 3 lag som har fått plats och 1 lag på reservlistan, då de bara tillåter 8 lag i varje ålders klass. det innebär att ett lag kommer att spela i en ålderes klass äldre. Vi väljer ändå att göra på det här sättet då vi vill att så många som möjligt hellst hela laget kan vara med. så gör vi lite kul saker och tar uppehåll efter den här turneringen. Vi behöver nu gå ut med en intresse anmälan för att veta om vi kommer att ha få ihop till 4 eller 3 lag. när intresseanmälan stänger 1 April så kollar vi hur många lag vi får ihop till och skickar ut en skarp anmälan och vad anmälningsavgiften blir som skall vara betald senast 1 maj. Det kommer variera beroende på hur många lag vi blir och hur många spelare som är med. Handboll utomhus på konstgräs, finns det något roligare? Efter 2022 är det nu dax för andra upplagan av Mölndalsspelen som genomförs helgen den 10-11 juni -2023 på Åbyvallen i Mölndal, några handbollskast ifrån Göteborg. Alla lag spelar på konstgräs. På spelområdet kommer det att finnas försäljning, matsal, omklädningsrum, toaletter, tävlingsexpedition, aktiviteter mm i direkt anslutning till handbollsplanerna. Vi hoppas på fint väder och att skapa minnen för livet!
Hej
Nu kommer aktiv kallelse för de som tackat JA i intresse anmälan till cupen i Mölndal den 10-11 Juni. Ni behöver tacka JA i kallelsen samt betala in avgiften på 250 SEK för att det skall godkännas innan sista svarsdatum. Skulle ni missa detta eller ändra beslutet om att vara med så kommer man på en reservlista. Då får man en plats ifall det skulle bli några eventuella avhopp.
Mölndalsspelen kommer att spelas på Åbyvallen lördagen den 10 juni och söndagen den 11 juni varje lag är garanterade minst 4 matcher och de är 2x 20 minuter.
Den spelas utomhus på konstgräs, Fotbollsskor är okej men inte med skruvdobb.
Det finns kiosker, toaletter, grill, mat, och allt som kan tänkas behövas.
Vårt mål var att se detta som en cup och en social aktivitet där alla i laget får avsluta säsongen tillsammans. Därför valde vi en mindre och nära cup där man kan enklare kan hänga och träffas under dagen försöka att styra upp lite aktiviteter med laget utöver handbollen, kolla och heja på varandras matcher och bygga vidare på lagsamanhållning. Med fokus på prestationer och inte resultat.
Förutsättningar:
OBS! De tar endast emot 8 lag per klass. Det innebär max två lag från samma förening i respektive åldersklass.
Det här har skapat lite utmaningar som vi har fått arbeta med, för att alla skall få möjligheten att vara med så anmälde vi tre lag i vår egen klass var av ett lag är på reservlistan och ett lag till högre åldersklass. Så vi har garanterat 3 lag med och planerar utifrån det vilket tyvärr innebär fler avbytare på matcherna samtidigt som vi får vara i en större grupp och lär känna fler lag kompisar. Vi hoppas självklart på att få med ett fjärde lag, därför så kommer vi avvakta så länge vi kan innan vi går ut med lag och tider ifall det kommer bli justeringar på lagen. Det är därför också viktigt att ni svarar på kallelsen så snabbt ni kan då vi behöver veta behovet för ett eventuellt fjärde lag.
Datum: lördagen 10 Juni och Söndagen 11 Juni/ spelschema kommer senare
Matcher: 5+1 spelare sänkt ribba 2x20 minuter
Plats: Åbyvallen Mölndal/ Utomhus
Pris: 250 SEK swishas till Sophia på 070 685 53 47 Skriv spelarens namn och mölndalsspelen.
Sista betal datum: 5 Maj (utebliven betalning garanterar då ingen plats till cupen)
Mvh Ledarna F-2013
Hej och Välkomna till årets upplaga av Mölndals spelen som blir våra sista matcher för säsongen.
Cupen kommer att spelas lördagen den 10é och söndagen den 11é alla lagen kommer att spela 4 matcher under helgen som är 2 x 20 minuter och genomförs utomhus. Så tänk på att ta packa ner kläder efter väder, solkräm, vatten och en peng för fika under dagen och en eventuell mat låda och frukt. Det är även tillåtet att spela med fotbollsskor för den som väljer det. Vi vill att ni packar ner båda match tröjorna vita och blåa. Om ni får förhinder under turneringen eller har frågor kontakta ansvarig ledare för laget och meddela.
Lagens Spel schema med tider för alla matcher är klara, sista matchens motstånd och plan är dock inte klart detta då att man möter ett lag från andra gruppen, baserat på lagets resultat så matchas man mot likvärdigt motstånd i den matchen.
Vi skickar endast ut kallelse till första matchen på lördagen sedan får man själva kolla lagets spelschema för övriga tider eller ladda ner appen eller gå in på cupens hemsida. Samling till lördag och söndag är 30 minuter innan match start.
Mölndalsspelen 2023 - Klasser (cups.nu)
Vi ser gärna om man har möjligheten att komma tidigare för att kolla på sina kompisar eller stanna längre och kolla på sina kompisars matcher och heja på. Det är inget måste men bygger på lagkänslan. Även att man står och hejar på sina kompisar under matcher om man har möjligheten.
Det är lite annorlunda förutsättningar inför den här turneringen där vi har fått anpassa med lite special lösningar för att få till det. (läs gärna bifogat dokument)
Till sist så hoppas vi att alla spelare, ledare och föräldrar får en underbar dag och att vi har tur med vädret.
Ledare.
Therese 0735354358
Markus 0732366181
Pernilla
Hej och Välkomna till årets upplaga av Mölndals spelen som blir våra sista matcher för säsongen.
Cupen kommer att spelas lördagen den 10é och söndagen den 11é alla lagen kommer att spela 4 matcher under helgen som är 2 x 20 minuter och genomförs utomhus. Så tänk på att ta packa ner kläder efter väder,solkräm, vatten och en peng för fika under dagen. Det är även tillåtet att spela med fotbollsskor för den som väljer det. Vi vill att ni packar ner båda match tröjorna vita och blåa. Om ni får förhinder under turneringen eller har frågor kontakta ansvarig ledare för laget och meddela.
Lagens Spel schema med tider för alla matcher är klara, sista matchens motstånd och plan är dock inte klart detta då att man möter ett lag från andra gruppen, baserat på lagets resultat så matchas man mot likvärdigt motstånd i den matchen.
Vi skickar endast ut kallelse till första matchen på lördagen sedan får man själva kolla lagets spelschema för övriga tider eller ladda ner appen eller gå in på cupens hemsida. Samling till lördag och söndag är 30 minuter innan match start.
Mölndalsspelen 2023 - Klasser (cups.nu)
Vi ser gärna om man har möjligheten att komma tidigare för att kolla på sina kompisar eller stanna längre och kolla på sina kompisars matcher och heja på. Det är inget måste men bygger på lagkänslan. Även att man står och hejar på sina kompisar under matcher om man har möjligheten.
Det är lite annorlunda förutsättningar inför den här turneringen där vi har fått anpassa med lite special lösningar för att få till det. (läs gärna bifogat dokument)
Till sist så hoppas vi att alla spelare, ledare och föräldrar får en underbar dag och att vi har tur med vädret.
Ledare
Mattias 0709763398
Anders 0761346388
Markus
Hej och Välkomna till årets upplaga av Mölndals spelen som blir våra sista matcher för säsongen.
Cupen kommer att spelas lördagen den 10é och söndagen den 11é alla lagen kommer att spela 4 matcher under helgen som är 2 x 20 minuter och genomförs utomhus. Så tänk på att ta packa ner kläder efter väder,solkräm, vatten, och en peng för fika under dagen och en eventuell mat låda och frukt. Det är även tillåtet att spela med fotbollsskor för den som väljer det. Vi vill att ni packar ner båda match tröjorna vita och blåa. Om ni får förhinder under turneringen eller har frågor kontakta ansvarig ledare för laget och meddela.
Lagens Spel schema med tider för alla matcher är klara, sista matchens motstånd och plan är dock inte klart detta då att man möter ett lag från andra gruppen, baserat på lagets resultat så matchas man mot likvärdigt motstånd i den matchen.
Vi skickar endast ut kallelse till första matchen på lördagen sedan får man själva kolla lagets spelschema för övriga tider eller ladda ner appen eller gå in på cupens hemsida. Samling till lördag och söndag är 30 minuter innan match start.
Mölndalsspelen 2023 - Klasser (cups.nu)
Vi ser gärna om man har möjligheten att komma tidigare för att kolla på sina kompisar eller stanna längre och kolla på sina kompisars matcher och heja på. Det är inget måste men bygger på lagkänslan. Även att man står och hejar på sina kompisar under matcher om man har möjligheten.
Det är lite annorlunda förutsättningar inför den här turneringen där vi har fått anpassa med lite special lösningar för att få till det. (läs gärna bifogat dokument)
Till sist så hoppas vi att alla spelare, ledare och föräldrar får en underbar dag och att vi har tur med vädret.
Ledare
Conny 0739974257
Anna 0704855186
Katarina
Söndagen den 18 juni avslutar vi handbollssäsongen!
Istället för träning ses spelare och ledare i F2013 mellan kl 14:00 - 15:30 för att hänga, käka pizza och leka lekar!
Vi samlas vid C-hallen men planerar att vara utomhus.
I samband med anmälan ber vi dig swisha 50 kr till 0706855347 till Sophia. Uppge barnets namn samt eventuell allergi.
Vi önskar anmälan och swish senast den 11 juni.
Hoppas vi ses!//Ledarna F2013 THK
Hej!
Det här mejlet skickas till dig vars barn ska vara med på kick-offen den 26-27 augusti.
Helgen kommer bjuda på träning, lekar och aktiviteter. På lördag kvällen kommer det vara disco och café i Nordlyckeskolan. Kom överens med ditt barn redan nu om en lämplig summa att handla för samt lagom mängd godis! Vi vill också uppmuntra och uppmana till så lite mobilanvändning som möjligt under helgen.
Alla lag har fått tilldelade tider för in-och utcheckning, mat och träning. Det innebär att spelarna behöver komma i säng i tid på lördagen för att orka med söndagens pass. Lampan kommer släckas klockan 21:30 och det ska vara tyst klockan 22:00.
Under helgen kommer det tas lagfoto. Om du inte vill att ditt barn fotograferas, meddela tränarna så snart som möjligt.
Kom ihåg sovsäck och luftmadrass!
Allt gott!//Ledarna THK F2013
Bifogar spelschema.
Viktigt: tider kan ändras, för att vara säkra så gå in på gbg cup och följ laget. Detta är match tider sammling är alltid 30 minuter innan. Samling är på plats i Serneke Arena.
Transport till och från Matcher får ni själva lösa för era spelare (använd gärna vårdnadshavar gruppen)
Vi uppmanar alla att stanna och hänga med laget och heja på sina lag kompisar. Det kan bli en lång dag på Lördag så packa gärna ner mat eller en slant till att handla kost.
Om ni får förhinder eller är sena kontakta då huvudledaren för ert lag och informera om detta.
Glöm inte heller att packa ner både den vita och blåa match tröjan. tag av smycken och örhängen och tag med hårband, då vi spelar med uppsatt hår
Mvh Ledarna F10
Bifogar spelschema
Viktigt: tider kan ändras, för att vara säkra så gå in på gbg cup och följ laget. Detta är match tider sammling är alltid 30 minuter innan. Samling är på plats i Serneke Arena.
Transport till och från Matcher får ni själva lösa för era spelare (använd gärna vårdnadshavar gruppen)
Vi uppmanar alla att stanna och hänga med laget och heja på sina lag kompisar. Det kan bli en lång dag på Lördag så packa gärna ner mat eller en slant till att handla kost.
Om ni får förhinder eller är sena kontakta då huvudledaren för ert lag och informera om detta.
Glöm inte heller att packa ner både den vita och blåa match tröjan. tag av smycken och örhängen och tag med hårband, då vi spelar med uppsatt hår
Mvh Ledarna F10
Bifogar spelschemat
Viktigt: tider kan ändras, för att vara säkra så gå in på gbg cup och följ laget. Detta är match tider sammling är alltid 30 minuter innan. Samling är på plats i Serneke Arena.
Transport till och från Matcher får ni själva lösa för era spelare
(använd gärna vårdnadshavar gruppen) Vi uppmanar alla att stanna och hänga med laget och heja på sina lag kompisar.
Det kan bli en lång dag på Lördag så packa gärna ner mat eller en slant till att handla kost.
Om ni får förhinder eller är sena kontakta då huvudledaren för ert lag och informera om detta.
Glöm inte heller att packa ner både den vita och blåa match tröjan. tag av smycken och örhängen och tag med hårband, då vi spelar med uppsatt hår
Mvh Ledarna F10
Vardagsarrargemang i Torslandahallen v 37-38.
Kan ni inte på ert uppsatta pass då är det ert ansvar att byta pass med någon eller ringa in en reserv. Använd er gärna av whats up gruppen vid fråga om byte av ert tilldelade pass. Återkom därefter till arragemansansvariga om vem ni bytt med eller vilken reserv som hoppat in, så vi kan uppdatera shemat.
Mvh Linda & Anna
Hej alla.
Nu var det dags att betala in avgiften till Årets upplaga av Skadevi Handbollscup går av stapeln 3 november - 5 november 2023.
F10 flickor födda 2013 eller senare - 2x12 min (5 utespelare + målvakt)
Klasserna spelas utan slutspel samt att inga resultat eller tabeller publiceras. Alla lag garanteras minst fem matcher under Skadevi Handbollscup. En härlig introduktion i cuplivet och möta nya spännande lag. Matcherna startar under fredag eftermiddag. Vi återkommer längre fram med tider och avgång från Torslanda när arrangören släppt spelschema.
Kostnaden för cupen är 2000:- kan tillkomma avgift för bensin/ körning som inte är inkluderat i priset.
i kostanden så ingår anmälningsavgift för 3 lag samt deltagare kort för spelarna fredag-söndag vi har även tagit en liten avgift för att täcka kostnader för fika och mat om vi gör något kul på lördag kväll osv. Även kostnaden för ledarnas deltagare kort delas upp på spelarna 5 ledare (vi betalar ju även vi för våra barn) hoppas ni upplever detta okej.
Alla spelare och ledare som övernattar på skola skall ha deltagarkort. Deltagarkorten berättigar till boende och mat. Boende sker på hårdförläggning. Frukost serveras på den skola man bor på, lunch och middag serveras på gångavstånd från förläggningen.
I deltagarkort fre-sön ingår:
Vi kommer att åka bil till Skövde och behöver därför ordna med logistik för att få upp alla spelare så skriv gärna kommentar i denna kallelse om ni kan köra och hur många platser ni har i bilen. skriv gärna om ni kan köra både fredag och söndag eller bara en utav dagarna. vi kommer behöva ca 6-8 bilar uppskattningsvis.
Mer info om packning, vart vi skall sova vilka hallar vi skall spela i vilka tider vi skall samlas och åka kommer längre fram.
Förtydligande: Om man inte betalat in avgiften innan sista svars datum 2023-10-03 så tolkas det som ett nej, vi måste betala in hela beloppet till arrangören i början av oktober annars så får vi inte delta. Skulle någon inte betalat avgiften i tid så placeras man på reservlistan och och får då endast en plats om det blir några avhopp. Detta är en skarp kallelse.
Swisha 2000 kronor till Sophia A på telefon nummer 070 685 53 47
har ni några frågor gällande cupen och kostnader kom gärna ner till träningarna och ställ frågor
Mvh Ledarna F10
Hej,
Vi har fått frågan från klubben om tjejerna vill springa in med damerna på matchen nu på lördag, den 7 oktober 2023. Vi har gjort detta tidigare och det var en häftig och rolig upplevelse för tjejerna. Ber om ursäkta för något kort varsel men vi hoppas att så många som möjligt kan komma. Efter inspring samlas vi och tittar på matchen!
Vi kommer behöva föräldrar som kan hjälpa till, skriv i kommentarsfältet när ni svarar på kallelsen om du/ni har möjlighet att stötta upp ledarna under dagen.
Väl mött
Ledarna F2013
Hej nu kommer lite information inför Skadevi.
Det kan ske uppdateringar och förändringar innan avfärd.
Vi åker med 3 lag och få avbytare i varje lag för att erbjuda mycket spel tid, vi får låna spelare mellan lagen om det skulle behövas.
Vi kommer att sova i skola, vet ej hur uppdelningen kommer att bli då vi inte vet antalet salar vi får tillgång till. men vi kommer se till att de sover med kompisar.
Alla lagen kommer att spela i samma hall under hela turneringen. och vi kommer att äta all mat på skolan där vi bor.
Samling Torslanda hallen 12:30
Avresa senast 13:00
Cheka in kl 15 på skolan ( kan behöva åka förbi Skövde arena och checka in och hämta deltagarkorten innan skolan)
bädda i ordning och byta om till match kläder
Äta middag kl 17 ( kanske inte lag röd) match klockan 18 då löser vi annan middag för dem.
Avresa till spelhall: Bil om det går ( lag blå och vit match start 19:30)
Hemresa till boende
lördag söndag så promenerar vi mellan boende och spelhall ( 1 bil som tar packning)
Info för hemresa finns i bifogat dokument.
Avresa blir efter lunchen klockan 15:00 innan dess så skall vi checka ut och städa samt spela lite matcher.
Har ni frågor kontakta någon av ledarna som kommer vara med lagen under cupen.
Conny F
Anna E
Mattias L
Marcus P
Markus P
Christofer S
väl mött// Ledarna F10
Hej .
Nu är det inte långt kvar tills vi skall se på damernas handbolls VM match i Scandinavium , som vi har längtat !
här kommer lite mer information .
Vi möts utanför entren kl 19:30 (matchen startar 20:30) . vi förväntas vara klara 22:00 , det är då bra om ni hämtar era barn denna tid vid entren på samma plats ni lämnar dom .
Det är nya riktlinjer på event nu , och det betyder att vi måste hänga in alla ytterkläder i en garderob och inga väskor kommer att kunna tas in på eventet , man får inte ens hänga in en väska i garderoben med sin jacka . så avstå väskor , så får man kanske se till att tjejerna har fickor i byxorna som dom kan förvara telefon mm i.
Se gärna till att tjejerna har en gul tröja på sig .
Vi ser framemot att heja på damerna till ett guld tillsammans med era tjejer .
Hälsningar Ledarna F-10.
Hej.
Nu är det dags att betala in för Taik Blixten som är den 6 januari .
Då Taik blixten är vår egna cup så behöver vi inte betala någon anmälningavgift. Vi har ändå valt att ta ut en avgift då vi ser detta som en möjlighet att bygga vår lagkassa. Detta har vi informerat om på föräldramöten att vi alltid tar en extra avgift vid cuper för att bygga vår lagkassa över tid.
Swisha 150:- till Sophia Alektoridis nr: 0706855347 senast den 21 dec.
Märk betalningen med Taik blixten och ert barns namn .
Hälsningar Ledarna F-10.
Hej,
Nu var det dags att betala in avgiften till Bohus Cup som går av stapeln 3 - 5 maj 2024. Vänligen svara ja på denna kallelse och betala in avgift 550kr innan den 7 feb 2024.
Det är stort intresse att deltaga i Bohus Cupen vilket är jätte kul! Vi hade en ambition att ha 4 lag men då Bohus cup är en väldigt populär cup, har vi endast fått 3 lag godkända i dagsläget .Vi har ett ytterligare lag på en reservlista. Vi hoppas att vi kan deltaga med 4 lag men det finns inga garantier för detta, vilket innebär att vi kan komma att deltaga med ett större lag/fler avbytare.
Vi ser gärna att en spelare är närvarande och deltar under hela cupen, för att hänga med laget och heja på lagkompisar. Detta för att bygga lagandan samt lära känna lagkompisarna bättre. Vi erbjuder flera cuper under våren& sommaren vilket gör att om en handbolls cup krockar med andra aktiviteter en helgen kan en spelare lätt välja en av de andra cuperna istället.
Förtydligande: Om man inte betalat in avgiften innan sista svars datum 7 feb 2024 så tolkas det som ett nej. Skulle någon inte betalat avgiften i tid så placeras man på reservlistan och får då endast en plats om det blir några avhopp. Att inte svara på denna kallelse innan svarsdag gått ut ses också som ett nej.
Swisha 550 kronor till Sophia A på telefon nummer 070 685 53 47 och skriv Bohus cup samt spelarens namn.
Mvh
Ledarna F2013
Hej,
Nu var det dags att betala in avgiften till Beachhandboll 6 Juni 2024. Vänligen svara ja på denna kallelse och betala in avgift 250kr innan den 29 feb 2024. Vi har 4 lag anmälda till Cupen.
Vi ser gärna att en spelare är närvarande och deltar under hela cupen, för att hänga med laget och heja på lagkompisar. Detta för att bygga lagandan samt lära känna lagkompisarna bättre. Vi erbjuder flera cuper under våren och sommaren vilket gör att om en handbolls cup krockar med andra aktiviteter en helgen kan en spelare lätt välja en av de andra cuperna istället.
Förtydligande: Om man inte betalat in avgiften innan sista svarsdatum 29 feb 2024 så tolkas det som ett nej. Skulle någon inte betalat avgiften i tid så placeras man på reservlistan och får då endast en plats om det blir några avhopp. Att inte svara på denna kallelse innan svarsdag gått ut ses också som ett nej.
Swisha 250 kronor till Sophia på telefon nummer 070 685 53 47 och skriv Varberg samt spelarens namn.
Tips: vi är några som kommer att stanna kvar och övernatta på ex Apelvikenstrand. Kul om fler väljer att stanna kvar! Beachhandbolls cupen har tidigare år sammanfallit med Apple Bay Day | Destination Apelviken | Vaberg så det kommer att vara mycket trevliga och roliga aktiviteter utöver beachhandbollen.
Mvh
Ledarna F2013
Hej,
Den 28 april klockan 09.30 - 14.00 är det dags för Torslanda HK:s årliga våravslutning.
Under dagen kommer vi att spela handboll, äta hamburgare och fika. Handbollsturneringen spelas med mixade lag, från de yngsta upp till U14. Alla spelare delas in i lag av sina tränare för att säkerställa trygghet hos spelare genom att de känner någon annan spelare. Herr- och damlagen kommer tillsammans med juniorer och A-ungdom ta hand om lagen och vara funktionärer. Tränarna finns på plats för att hjälpa till och stödja spelarna.
För att vi i god tid ska kunna påbörja planeringen av dagen vill vi redan nu veta hur många som kan deltaga. Deltagaravgiften är 50 kr per spelare. Deltagaravgiften betalas in till lagets lagkonto eller swisch. Vet du inte lagets kontonummer eller swisch, fråga någon av ledarna.
Sista anmälningsdag är den 31 mars och det görs genom att tacka JA i kallelsen samt betala in deltagaravgiften.
Inget svar kommer att tolkas som ett Nej efter anmälningstiden gått ut.
Vi hoppas så klart på ett stort deltagande och vi ser framemot en kul dag tillsammans!
MVH
Klubbledningen och arrangemangsgruppen
Hej nedan följer lagen och spelschema inför Bohus cup.
Alla lagen har match samtidigt på Fredagen 17:40 och alla spelar alla sina matcher i Serneke Arena.
Så på fredagen har vi inga möjligheter att låna spelare mellan lagen och vi är tajt med avbytare i alla lagen. Så om ni får förhinder så är det viktigt att informera om detta i god tid.
Matcherna och spelschemat kan komma att ändras och uppdateras så bäst gör ni i att följa laget i Bohus cup appen. Får ni förhinder till någon match så är det viktigt att ni informerar om det i god tid.
Tänk också på att lagen kan komma att förändas om det är så att vi får bortfall av spelare inpå cupen så kan vi behöva att justera om lagen.
Spelare
Joyce Johansson
Vanessa Bäck
Ellen Alektoridis
Nathalie Walldén Holst
Agnes Lindskog
Viktoria Sare
Alice Linderhav
Alma Aldeborg
Bahar Roshan
Alicia Schüler
Ledare
Anders Linderhav
Therese Walldén Holst
Hej nedan följer lagen och spelschema inför Bohus cup.
Alla lagen har match samtidigt på Fredagen 17:40 och alla spelar alla sina matcher i Serneke Arena.
Så på fredagen har vi inga möjligheter att låna spelare mellan lagen och vi är tajt med avbytare i alla lagen. Så om ni får förhinder så är det viktigt att informera om detta i god tid.
Matcherna och spelschemat kan komma att ändras och uppdateras så bäst gör ni i att följa laget i Bohus cup appen. Får ni förhinder till någon match så är det viktigt att ni informerar om det i god tid.
Tänk också på att lagen kan komma att förändas om det är så att vi får bortfall av spelare inpå cupen så kan vi behöva att justera om lagen.
Lag Vit
Spelare
Natalie Frih
Amanda Samuelsson
Nora Aldensjö
Molly Pernstrand
Willma Lernmyr
Elsa Barne
Alice Hildesson
Emelie Williamson
Alicia Enqvist
Ledare
Mattias Lernmyr
Markus Pernstrand
Conny Frih
Hej nedan följer lagen och spelschema inför Bohus cup.
Alla lagen har match samtidigt på Fredagen 17:40 och alla spelar alla sina matcher i Serneke Arena.
Så på fredagen har vi inga möjligheter att låna spelare mellan lagen och vi är tajt med avbytare i alla lagen. Så om ni får förhinder så är det viktigt att informera om detta i god tid.
Matcherna och spelschemat kan komma att ändras och uppdateras så bäst gör ni i att följa laget i Bohus cup appen. Får ni förhinder till någon match så är det viktigt att ni informerar om det i god tid.
Tänk också på att lagen kan komma att förändas om det är så att vi får bortfall av spelare inpå cupen så kan vi behöva att justera om lagen.
Spelare
Joline Johansson
Ally Andersson
Malou Rendahl
Astrid Wernesten Palm
Amelia Eriksson
Maxine Ristov
Ebba Strid
Lovisa Jalvemyr
Felicia Neuwirth
Alvina Pagande
Ledare
Anna Eriksson
Chrisotffer strid
Hej nedan följer lagen och spelschema inför Bohus cup.
Alla lagen har match samtidigt på Fredagen 17:40 och alla spelar alla sina matcher i Serneke Arena.
Så på fredagen har vi inga möjligheter att låna spelare mellan lagen och vi är tajt med avbytare i alla lagen. Så om ni får förhinder så är det viktigt att informera om detta i god tid.
Matcherna och spelschemat kan komma att ändras och uppdateras så bäst gör ni i att följa laget i Bohus cup appen. Får ni förhinder till någon match så är det viktigt att ni informerar om det i god tid.
Tänk också på att lagen kan komma att förändas om det är så att vi får bortfall av spelare inpå cupen så kan vi behöva att justera om lagen.
Spelare
Stella Andersson Brys
Vera Magnusson
Isabella Weeks
Vera Blixth
Emma Bui Pålsson
Maria Rubin
Isabella Sjöberg
Lovisa Da Graca
Meja Sandung
Emilia Darwall Siitari
Ledare
Marcus Bui Pålsson
Pernilla
Hej alla.
Som ni kanske redan har hört så har det byggts beachfotboll och beachhandbolls planer i Björlanda nere i hamnen vid padel banorna.
De skall anordna Göteborgs första beachfestival i bla handboll den 8/8 och Torslanda HK är en samarbetsklubb i det här tillsammans med Torslanda IK och Zenith.
Det innebär bla att vi får 50% rabbat vid anmälan av lag. så det kommer innebära ca 150-200 kronor i kostand per spelare.
Vi tycker att det här hade varit en jätte kul grej att vara med på, hemma plan och Göteborgs första beachfestival så vi skulle vilja anmäla några lag till det här eventet. Eftersom det är under semestern och vi redan har spelat många cuper och det är ganska många kostnader för alla cuper, så är vi osäkra på tillgängligheten och intresset under den här perioden.
Därför skickar vi ut denna intresseanmälan för att se hur många lag vi skall anmäla. Den här intresseanmälan är bindande och ett JA räknas som att man kan vara med och icke svar räknas som ett NEJ. Nästa mail som skickas ut är inbetalning och en aktiv kallelse.
Gå in på länken nedan för att läsa mer om festivalen, Vi har för skojsskull även anmält ett motionslag till den 10/8 bestående av ledarna i laget som en kul grej då är ni också välkomna ner och kolla på ledarna leka lite i sanden.
Hej alla.
Vi har valt att detta år upprepa förra årets lyckade tillställning med övernattning och spela Skadevi Cup.
Den går av stapeln fredagen den 1é November till Söndagen den 3é November.
Vi har valt att anmäla 4 lag redan nu då det är en populär turnering som blir full ganska omgående.
Även att vi går ut med information till alla vårdnadshavare redan nu, så att det finns en möjlighet för de som vill åka med att boka boende.
Det kommer att kosta ungefär 2000:- per spelare.
Vi vill att ni redan nu svarar på om det finns intresse för att vara med på denna Cup, vi har som sagt anmält 4 lag för att alla skall få så mycket spel tid som möjligt men då behöver vi vara ca 36 stycken spelare som deltar för att få ihop till 4 lag, då den spelas med 6 utespelare plus målvakt. så om vi inte får i hop tillräckligt med spelare. Så behöver vi dra ut ett lag i tid för att inte behöva böta.
Mer detaljerad information kommer senare.