Torslanda HK Vit - Kärra HF Gul
HP Warta 1 - Torslanda HK Blå
BK Heid Svart - Torslanda HK Rosa
Stenungsunds HK Röd - Torslanda HK Blå
Kvibergs HK - Torslanda HK Röd
Torslanda HK Röd - IK Baltichov röd
Alingsås HK Svart - Torslanda HK Röd
Torslanda HK Rosa - Kärra HF röd
Torslanda HK Blå - KFUM Trollhättans Väst
HEMMAMATCH - MATCHKLOCKA
Vi behöver någon som kan ta hand om matchklockan vid hemmamatchen. Vänligen skriv i kommentarsfältet om ni kan ta på er den uppgiften för denna match. Om ingen anmäler sig kommer vi att tilldela ansvaret till någon förälder som är på plats.
Tack för er hjälp och förståelse!
Torslanda HK Röd - IK Sävehof VU Gul
GF Kroppskultur 2 - Torslanda HK Vit
IK Baltichov vit - Torslanda HK Rosa
Torslanda HK Vit - Redbergslids IK Vit
Kärra HF Svart - Torslanda HK Röd
HEMMAMATCH - MATCHKLOCKA
Vi behöver någon som kan ta hand om matchklockan vid hemmamatchen. Vänligen skriv i kommentarsfältet om ni kan ta på er den uppgiften för denna match. Om ingen anmäler sig kommer vi att tilldela ansvaret till någon förälder som är på plats.
Tack för er hjälp och förståelse!
HEMMAMATCH - MATCHKLOCKA
Vi behöver någon som kan ta hand om matchklockan vid hemmamatchen. Vänligen skriv i kommentarsfältet om ni kan ta på er den uppgiften för denna match. Om ingen anmäler sig kommer vi att tilldela ansvaret till någon förälder som är på plats.
Tack för er hjälp och förståelse!
HEMMAMATCH - MATCHKLOCKA
Vi behöver någon som kan ta hand om matchklockan vid hemmamatchen. Vänligen skriv i kommentarsfältet om ni kan ta på er den uppgiften för denna match. Om ingen anmäler sig kommer vi att tilldela ansvaret till någon förälder som är på plats.
Tack för er hjälp och förståelse!
Torslanda HK Röd - HK Varberg
GF Kroppskultur 3 - Torslanda HK Vit
IK Sävehof Ö Orange - Torslanda HK Rosa
HP Warta 1 - Torslanda HK Blå
Särökometernas HK Blå - Torslanda HK Röd
Torslanda HK Blå - Backa HK Röd
HEMMAMATCH - MATCHKLOCKA
Vi behöver någon som kan ta hand om matchklockan vid hemmamatchen. Vänligen skriv i kommentarsfältet om ni kan ta på er den uppgiften för denna match. Om ingen anmäler sig kommer vi att tilldela ansvaret till någon förälder som är på plats.
Tack för er hjälp och förståelse!
Torslanda HK Röd - Särökometernas HK Blå
HEMMAMATCH - MATCHKLOCKA
Vi behöver någon som kan ta hand om matchklockan vid hemmamatchen. Vänligen skriv i kommentarsfältet om ni kan ta på er den uppgiften för denna match. Om ingen anmäler sig kommer vi att tilldela ansvaret till någon förälder som är på plats.
Tack för er hjälp och förståelse!
Torslanda HK Vit - Kärra HF Gul
IK Sävehof PF Blå - Torslanda HK Rosa
Snart dags för Bohus Cup!
Matcherna spelas fredag, lördag och söndag. Se schemat nedan. Bohus Cup 2025 - Torslanda HK Vit - F11 (flickor födda 2013)
Ledare Lag Vit:
Anna: 070-4855186
Anders: 076-1346388
Kom ihåg att ta med både vit och blå match tröja.
Vänligen svara på kallelsen så snart som möjligt.
Mvh
Ledarna F2013
Snart dags för Bohus Cup!
Matcherna spelas fredag, lördag och söndag. Se schemat nedan. Bohus Cup 2025 - Torslanda HK Röd - F11 (flickor födda 2013)
Ledare Lag Röd:
Mattias: 070-976 33 98
Kom ihåg att ta med både vit och blå match tröja.
Vänligen svara på kallelsen så snart som möjligt.
Mvh
Ledarna F2013
Snart dags för Bohus Cup!
Matcherna spelas lördag och söndag. Se schemat nedan. Bohus Cup 2025 - Torslanda HK Blå - F11 (flickor födda 2013)
Snart dags för Bohus Cup!
Matcherna spelas fredag, lördag och söndag. Se schemat nedan. Bohus Cup 2025 - Torslanda HK Vit - F11 (flickor födda 2013)
Ledare Lag Vit:
Anna: 070-4855186
Anders: 076-1346388
Kom ihåg att ta med både vit och blå match tröja.
Vänligen svara på kallelsen så snart som möjligt.
Mvh
Ledarna F2013
Snart dags för Bohus Cup!
Matcherna spelas fredag, lördag och söndag. Se schemat nedan. Bohus Cup 2025 - Torslanda HK Röd - F11 (flickor födda 2013)
Ledare Lag Röd:
Mattias: 070-976 33 98
Kom ihåg att ta med både vit och blå match tröja.
Vänligen svara på kallelsen så snart som möjligt.
Mvh
Ledarna F2013
Snart dags för Bohus Cup!
Matcherna spelas lördag och söndag. Se schemat nedan. Bohus Cup 2025 - Torslanda HK Blå - F11 (flickor födda 2013)
Snart dags för Bohus Cup!
Matcherna spelas fredag, lördag och söndag. Se schemat nedan. Bohus Cup 2025 - Torslanda HK Vit - F11 (flickor födda 2013)
Ledare Lag Vit:
Anna: 070-4855186
Anders: 076-1346388
Kom ihåg att ta med både vit och blå match tröja.
Vänligen svara på kallelsen så snart som möjligt.
Mvh
Ledarna F2013
Snart dags för Bohus Cup!
Matcherna spelas fredag, lördag och söndag. Se schemat nedan. Bohus Cup 2025 - Torslanda HK Röd - F11 (flickor födda 2013)
Ledare Lag Röd:
Mattias: 070-976 33 98
Kom ihåg att ta med både vit och blå match tröja.
Vänligen svara på kallelsen så snart som möjligt.
Mvh
Ledarna F2013
Match - Föräldrauppdrag: EMP/Profixio & Matchklocka - Torslanda HK Vit - Önnereds HK 3
Viktigt inför hemmamatchen – Bemanning av sekretariatet
Inför varje hemmamatch kallar vi tre föräldrar till sekretariatet:
2 föräldrar ansvarar för EMP (elektroniskt matchprotokoll) Profixio - Lovisa & Bahar
1 förälder ansvarar för matchklockan - Stella B
Självklart stöttar ni varandra under matchen.
⚠️ Om du inte kan ta ditt uppdrag är det ditt ansvar att hitta en ersättare.
❗ Utan dessa funktioner kan vi inte spela matchen.
👥 Det är lagets ansvar att se till att sekretariatet är bemannat.
Tack för att ni hjälper till att skapa förutsättningar för våra barn att spela!
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning:
Vi vill gärna erbjuda spelarna en extra träning och då vi inte kan få mer halltider i nuläget så kör vi träningen utomhus. Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska. Var på plats i tid innan träningen börjar då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Hej,
Vårt ena lag (röd) har match i C-hallen kl. 17:40. Det innebär att vi delvis kommer att bedriva träningen utomhus idag. Efteråt tänkte vi också kolla på matchen och heja på våra kompisar. Packa därför kläder för både utomhus- och inomhusträning idag. Som alltid, kom till träningen utan smycken och örhängen, alternativt tejpade, samt med en påfylld vattenflaska.
Vi ses!
/Ledarna F2013
Vi har har uppvärmning utomhus i 20 min innan vi går in och har träning i A-hallen. Se till att ha kläder till inne och utomhusträning
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Hej.
Till Fredagens träning så har vi fått en halltid och träningen kommer att vara inomhus i A-Hallen och ingen utomhus träning.
Vi samlas tio minuter innan träning på läktaren och byter om till riktiga skor, så att alla är redo kl 16 när träningen startar.
se även till att örhängen är tejpade och smycket är avlägsnade.
se till att vattenflaska är fylld innan träningen startar och att man besökt toaletten innan träningen statar.
Vi ser gärna att de försöker hinna med att äta något innan träning så att de orkar hålla fokus.
Vi har halltid till 17:30 men räkna med 5-10 minuters eftersnack.
Söndagens träning kommer att utgå då nästan alla ledare och spelare har matcher på söndagen.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Utomhus träning:
Vi vill gärna erbjuda spelarna en extra träning och då vi inte kan få mer halltider i nuläget så kör vi träningen utomhus. Vi kommer att springa kortare sträckor, kroppskontroll övningar och lite styrkeövningar.
Se till att de har kläder efter väder och att de har riktiga utomhusskor, samt påfylld vattenflaska. Var på plats i tid innan träningen börjar då det finns risk att vi begett oss ut i spåren på en löprunda och då kan det vara svårt att hitta oss.
Detta är en helt frivillig träning men en möjlighet för de som inte har någonting annat för sig att komma ner och hänga med kompisarna och samtidigt röra på sig.
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Hej alla!
Snart är det dags att avsluta handbollsterminen, och vi i arrangemangsgruppen vill fira detta tillsammans på träningen onsdagen den 18 december. Vi har planerat roliga lekar där både barn och ledare är med, och efteråt bjuder vi på fika för att avsluta terminen på bästa sätt! 🎄✨
Klädsel: Träningskläder och skor som är lätta att röra sig i.
För att allt ska flyta på behöver vi lite hjälp från er föräldrar:
Svara gärna i kallelsen så snart som möjligt om ert barn kan vara med, och skriv i kommentarsfältet om ni som förälder kan hjälpa till som funktionär eller bidra med något till fikat. Vi kontaktar er som anmäler sig separat.
Tack på förhand – vi ser fram emot en rolig och härlig avslutning!
Välkomna!
/Arrangemangsgruppen
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Se till att vara ombytta till träningskläder i god tid innan träningen drar igång och ha med en fylld vattenflaska. Vi tränar utan smycken och örhängen bör tas ur eller tejpas inför varje träningstillfälle. Vänligen besvara denna kallelse. Ett svar från er underlättar för oss tränare att planera bättre träningar samtidigt som det är ett viktigt underlag för klubben att kunna söka föreningsbidrag. Välkomna, Ledarna F2013
Hej,
Vi kollar just nu intresset för att lägga in en enklare och lekfull extraträning direkt efter fotograferingen nu på söndag den 31 augusti.
Träningen är frivillig och tänkt som ett roligt tillfälle att röra på sig tillsammans, särskilt eftersom vår planerade kick-off blev inställd. Om det är för få som kan delta kan vi behöva ställa in – men vi hoppas att några är sugna på att vara med!
Återkom gärna om ert barn vill delta, så vi vet hur många vi blir.
Vänliga hälsningar,
Ledarna F2013
Hej!
Vår ordinarie träningstid nästa onsdag den 24 september utgår eftersom äldre lag behöver förbereda sig inför USM och damlaget har hemmamatch i A-hallen.
Men vi kör ändå träning – utomhus!
🕓 Tid: ca 1 timme, samling kl. 16:50 vid entrén till Torslanda hallen
👕 Kläder efter väder!
🏃♀️ Innehåll: Löpning i slinga, fys, lek och skoj
Efter träningen äter vi pizza tillsammans och laddar upp för att heja fram våra damer som spelar match kl. 19:00 i A-hallen mot HEID. Kom gärna och stötta dem – det blir en härlig kväll med både träning och gemenskap!
Vi ses på onsdag!
Ledarteamet F2013
🎃 Halloween-tema på onsdagsträningen! 👻
Den här onsdagen blir det lite extra festligt – vi kör träningen med Halloween-tema! Den som vill får gärna klä ut sig, och vi utlovar ett pris till bästa utklädnad 🏆.
Vi börjar som vanligt kl. 17:00 vid entrén till Torslandahallen med uppvärmning utomhus:
Efter det blir det en lite lättare träning inomhus med bland annat minihandboll och andra roliga inslag.
Kom ihåg att ta med:
🎃 Vi ser fram emot en rolig och lite läskig träning tillsammans – hoppas många vågar klä ut sig!
Vänligen besvara kallelsen så vi kan planera träningen på bästa sätt.
Välkomna,
Ledarna F2013

Kallelse till föräldramöte
Inför säsongsstarten 2025/2026 har vi valt att tidigarelägga det planerade föräldramötet till måndag nästa vecka, istället för det tidigare annonserade datumet den 8 oktober.
Mötet inleds av representanter från sportgruppen, som kommer att informera om förändringar i ledarorganisationen. Därefter kommer ledarna att presentera upplägg, cuper och övriga aktiviteter för den kommande säsongen.
Datum: Måndag 8 september
Tid: Kl. 18:15
Plats: Torslanda HK:s styrelserum
Vi ser gärna att samtliga föräldrar närvarar
Med vänliga hälsningar,
Ledarna F2013
Hej,
Styrelsen Torslanda HK bjuder in till föräldramöte för U7-U13, den 8 oktober kl 18:00-19:00. Mötet hålls i matsalen på Nordlyckeskolan. Mötet avser att informera om klubbens aktiviteter och verksamhet. Detta är ett gemensamt föräldramöte för alla som är aktiva inom klubben. Styrelsen kommer att informera om verksamhetsåret samt information från arrangemangsgruppen.
Vi kommer inte att ha enskilt föräldramöte vid detta tillfälle.
I samband med detta utskick vill vi även passa på att påminna om vad det innebär att vara medlem i Torslanda HK:
Hos Torslanda HK är du som förälder en viktig del i verksamheten. Vi är en ideell förening med ambitionen att alla barn och ungdomar ska kunna vara med och det är vi föräldrar som gör det möjligt. Allt från att engagera sig som ledare och hjälpa till vid träningar och matcher till att åka med på läger och turneringar, delta i arbetsgrupper samt många andra saker som får föreningen att fungera.
Att vara förälder i Torslanda HK är en rolig och utvecklande tid. Nedan listar vi de saker som förväntas av oss alla. Utöver det så finns det mycket mer att engagera sig i, är du intresserad så prata med ledare eller kansliet.
- Varje lag tilldelas minst en vecka per termin och ska bemanna hallen på vardagskvällar från kl. 17:30-21. Ni förväntas följa det städschema som finns för vad som ska göras just den dagen ni fått ditt pass. [Gäller från 10 år]
- Varje lag tilldelas minst en helg per termin, där ni förväntas arbeta den tid ni blir tilldelad. Ni kommer förberedda genom att ha läst instruktionerna som finns under arrangemang på hemsidan (exempelvis filma matcher, vara matchvärd, städa, jobba i entrén osv). [Gäller från 10 år]
- Från 12 år skall matchresultat direktrapporteras i EMP (Elektroniskt Matchprotokoll) och här behövs föräldrar som utbildar sig och turas om att sitta i sekretariatet på sitt lags hemmamatcher. [Gäller från 12 år]
- Arbeta vid eventuella tilldelade pass på THK's årliga våravslutning och kick-off.
- Varje lag behöver utse ett antal ansvariga föräldrar till olika roller så som arrangemangsansvariga, kassör etc. för att hjälpa ledarna med det som inte rör träningar och matcher.
- Delta på föräldramöten som ditt barns lag kallar till.
- Betala medlemsavgift och övriga avgifter i tid. Se mer information här.
- Två obligatoriska försäljningsinsatser för föreningen. Lagen kan sedan ha egna säljaktiviteter eller andra initiativ för att stärka lagkassan.
o Bingolotter till jul (10+2 lotter – brukar vara lättsålt!). Max 2 paket per familj. För ej uthämtade paket faktureras medlemmen motsvarande belopp som förtjänsten.
o Idrottsrabatten (två häften per termin och deltagande barn).
Söndagen den 27 april är det dags för Torslanda HK:s årliga våravslutning. Vi hoppas såklart på fullständig närvaro från hela klubben – både spelare och ledare!
Samling sker kl. 09.30 i A-hallen. Aktiviteterna pågår därefter mellan kl. 10.00 – 14.00.
Som tidigare år kommer vi spela turnering med mixade djurlag från de yngsta tjejerna och killarna upp till U14. Herr- och damlagen kommer tillsammans med juniorer och A-ungdom att ta hand om lagen och döma matcher. I de yngre åldrarna kommer man att vara minst 2 spelare från sitt ordinarie lag per djurlag så att alla känner någon.
Det kommer grillas hamburgare till lunch och därefter bjuds det på fika.
Kostnaden är 50 kr per deltagare och det betalas in till lagkassan/lagswische i samband med anmälan. För information om lagkonto/lagswisch kontakta någon av ledarna.
Svara på kallelsen senast den 31 mars och skriv eventuella allergier i kommentaren.
Vi ser framemot en kul dag tillsammans!
Med vänlig hälsning
Torslanda HK
Hej
idag är det många spelare och ledare som skall på match i scandinavium därav ingen träning.
Hej,
Nu startar Partille cup äntligen med gruppspel tis-tors och slutspel som drar igång redan på fredag och final spel på lördag.
Då Partille cup spelas utomhus så är det bra att packa ner kläder efter väder med extra ombyte, regnjacka. För den som vill så får man spela med fotbollsskor, och skulle det vara blött så kan det vara en fördel att använda fortbollsskor för bättre fäste.
Vi har två lag med som tyvärr spelar på olika platser hela tiden med ungefär samma matchtider vilket gör det svårt att stötta och heja på varandra, där räknar vi med er föräldrar att göra jobbet.
Samåkning till matcher lägger vi på er vårdnadshavare att själva lösa, använd whatsapp gruppen, även att spelarna packar ner matsäck eller pengar till att köpa någonting på plats.
Vi kommer att uppdatera och informera om speltider och plats, men vi uppmanar er till att själva kolla i appen då spel schema och platser ofta ändras och med kort framförhållning. The App
Vi har tidigare meddelat att denna gång så är lagen en variant av nivåindelning. vilket inte betyder att det är låsta lag för framtiden, eller att det är så här lagen kommer att se ut vid framtida nivåindelningar. Vi är också många avbytare i lagen vilket kommer leda till att speltiden inte kommer vara jämt fördelad i alla matcher. Alla kommer inte heller att kunna spela på alla positioner då det är många som vill spela på samma position.
Tänk på att packa ner Blå och vit matchtröja till varje match
Tänk på att packa ner vattenflask
Tänk på att om det är soligt kan det vara bra med solskydd/ underställs tröja.
THK 2 samlas en timma innan första matchen, kl 12:15 vid Valhalla entre för att snacka ihop oss om förutsättningarna och skapa en go känsla i laget och ha lite kul innan partille cup drar igång. Tänk på att äta ordentlig frukost och en tidig lunch inför matcherna tisdag och onsdag.
Resterande speldagar samlas vi 45 minuter innan matchstart.
Det är bara på Tisdagen vi spelar på Valhalla. Onsdag och Torsdag så spelar vi i Kviberg och Serneke arena. Slutspelet vet vi inte i nuläget vart vi kommer att spela eller när.
Bifogar preliminärt spelschema, men för att vara säkra gå in och kolla tider i appen då de kan ändras. The App
Om ni får förhinder eller blir sena kontakta Anna 0704855186
Hej
Nu startar Partille cup äntligen med gruppspel tis-tors och slutspel som drar igång redan på fredag och final spel på lördag.
Då Partille cup spelas utomhus så är det bra att packa ner kläder efter väder med extra ombyte, regnjacka. För den som vill så får man spela med fotbollsskor, och skulle det vara blött så kan det vara en fördel att använda fortbollsskor för bättre fäste.
Vi har två lag med som tyvärr spelar på olika platser hela tiden med ungefär samma matchtider vilket gör det svårt att stötta och heja på varandra, där räknar vi med er föräldrar att göra jobbet.
Samåkning till matcher lägger vi på er vårdnadshavare att själva lösa, använd whatsapp gruppen, även att spelarna packar ner matsäck eller pengar till att köpa någonting på plats.
Vi kommer att uppdatera och informera om speltider och plats, men vi uppmanar er till att själva kolla i appen då spel schema och platser ofta ändras och med kort framförhållning.
Vi har tidigare meddelat att denna gång så är lagen en variant av nivåindelning. vilket inte betyder att det är låsta lag för framtiden, eller att det är så här lagen kommer att se ut vid framtida nivåindelningar. Vi är också många avbytare i lagen vilket kommer leda till att speltiden inte kommer vara jämt fördelad i alla matcher. Alla kommer inte heller att kunna spela på alla positioner då det är många som vill spela på samma position.
Tänk på att packa ner Blå och vit matchtröja till varje match
Tänk på att packa ner vattenflask
Tänk på att om det är soligt kan det vara bra med solskydd/ underställs tröja.
THK 1 samlas redan kl 11:00 i Serneke Arena för att äta lite gemensam lunch och tid att hänga innan match start.
Snacka ihop oss om förutsättningarna och skapa en go känsla i laget och ha lite kul innan match.
Resterande speldagar samlas vi 45 minuter innan matchstart, info kommer i vårdnadshavare gruppen tid och plats.
Det är bara på Tisdagen vi spelar i Kviberg (Serneke Arena) Onsdag och Torsdag så spelar vi på Vallhalla. Slutspelet vet vi inte i nuläget vart vi kommer att spela.
Bifogar preliminärt spelschema, men fö att vara säkra gå in och kolla tider i appen då de kan ändras.
Om ni får förhinder eller blir sena kontakta Conny 0739974257
Mvh Ledarna F2013
Hej
Nu startar Partille cup äntligen med gruppspel tis-tors och slutspel som drar igång redan på fredag och final spel på lördag.
Då Partille cup spelas utomhus så är det bra att packa ner kläder efter väder med extra ombyte, regnjacka. För den som vill så får man spela med fotbollsskor, och skulle det vara blött så kan det vara en fördel att använda fortbollsskor för bättre fäste.
Vi har två lag med som tyvärr spelar på olika platser hela tiden med ungefär samma matchtider vilket gör det svårt att stötta och heja på varandra, där räknar vi med er föräldrar att göra jobbet.
Samåkning till matcher lägger vi på er vårdnadshavare att själva lösa, använd whatsapp gruppen, även att spelarna packar ner matsäck eller pengar till att köpa någonting på plats.
Vi kommer att uppdatera och informera om speltider och plats, men vi uppmanar er till att själva kolla i appen då spel schema och platser ofta ändras och med kort framförhållning.
Vi har tidigare meddelat att denna gång så är lagen en variant av nivåindelning. vilket inte betyder att det är låsta lag för framtiden, eller att det är så här lagen kommer att se ut vid framtida nivåindelningar. Vi är också många avbytare i lagen vilket kommer leda till att speltiden inte kommer vara jämt fördelad i alla matcher. Alla kommer inte heller att kunna spela på alla positioner då det är många som vill spela på samma position.
Tänk på att packa ner Blå och vit matchtröja till varje match
Tänk på att packa ner vattenflask
Tänk på att om det är soligt kan det vara bra med solskydd/ underställs tröja.
THK 1 samlas redan kl 11:00 i Serneke Arena för att äta lite gemensam lunch och tid att hänga innan match start.
Snacka ihop oss om förutsättningarna och skapa en go känsla i laget och ha lite kul innan match.
Resterande speldagar samlas vi 45 minuter innan matchstart, info kommer i vårdnadshavare gruppen tid och plats.
Det är bara på Tisdagen vi spelar i Kviberg (Serneke Arena) Onsdag och Torsdag så spelar vi på Vallhalla. Slutspelet vet vi inte i nuläget vart vi kommer att spela.
Bifogar preliminärt spelschema, men fö att vara säkra gå in och kolla tider i appen då de kan ändras.
Om ni får förhinder eller blir sena kontakta Conny 0739974257
Mvh Ledarna F2013
Hej,
Nu startar Partille cup äntligen med gruppspel tis-tors och slutspel som drar igång redan på fredag och final spel på lördag.
Då Partille cup spelas utomhus så är det bra att packa ner kläder efter väder med extra ombyte, regnjacka. För den som vill så får man spela med fotbollsskor, och skulle det vara blött så kan det vara en fördel att använda fortbollsskor för bättre fäste.
Vi har två lag med som tyvärr spelar på olika platser hela tiden med ungefär samma matchtider vilket gör det svårt att stötta och heja på varandra, där räknar vi med er föräldrar att göra jobbet.
Samåkning till matcher lägger vi på er vårdnadshavare att själva lösa, använd whatsapp gruppen, även att spelarna packar ner matsäck eller pengar till att köpa någonting på plats.
Vi kommer att uppdatera och informera om speltider och plats, men vi uppmanar er till att själva kolla i appen då spel schema och platser ofta ändras och med kort framförhållning. The App
Vi har tidigare meddelat att denna gång så är lagen en variant av nivåindelning. vilket inte betyder att det är låsta lag för framtiden, eller att det är så här lagen kommer att se ut vid framtida nivåindelningar. Vi är också många avbytare i lagen vilket kommer leda till att speltiden inte kommer vara jämt fördelad i alla matcher. Alla kommer inte heller att kunna spela på alla positioner då det är många som vill spela på samma position.
Tänk på att packa ner Blå och vit matchtröja till varje match
Tänk på att packa ner vattenflask
Tänk på att om det är soligt kan det vara bra med solskydd/ underställs tröja.
THK 2 samlas en timma innan första matchen, kl 12:15 vid Valhalla entre för att snacka ihop oss om förutsättningarna och skapa en go känsla i laget och ha lite kul innan partille cup drar igång. Tänk på att äta ordentlig frukost och en tidig lunch inför matcherna tisdag och onsdag.
Resterande speldagar samlas vi 45 minuter innan matchstart.
Det är bara på Tisdagen vi spelar på Valhalla. Onsdag och Torsdag så spelar vi i Kviberg och Serneke arena. Slutspelet vet vi inte i nuläget vart vi kommer att spela eller när.
Bifogar preliminärt spelschema, men för att vara säkra gå in och kolla tider i appen då de kan ändras. The App
Om ni får förhinder eller blir sena kontakta Anna 0704855186
Hej,
Nu startar Partille cup äntligen med gruppspel tis-tors och slutspel som drar igång redan på fredag och final spel på lördag.
Då Partille cup spelas utomhus så är det bra att packa ner kläder efter väder med extra ombyte, regnjacka. För den som vill så får man spela med fotbollsskor, och skulle det vara blött så kan det vara en fördel att använda fortbollsskor för bättre fäste.
Vi har två lag med som tyvärr spelar på olika platser hela tiden med ungefär samma matchtider vilket gör det svårt att stötta och heja på varandra, där räknar vi med er föräldrar att göra jobbet.
Samåkning till matcher lägger vi på er vårdnadshavare att själva lösa, använd whatsapp gruppen, även att spelarna packar ner matsäck eller pengar till att köpa någonting på plats.
Vi kommer att uppdatera och informera om speltider och plats, men vi uppmanar er till att själva kolla i appen då spel schema och platser ofta ändras och med kort framförhållning. The App
Vi har tidigare meddelat att denna gång så är lagen en variant av nivåindelning. vilket inte betyder att det är låsta lag för framtiden, eller att det är så här lagen kommer att se ut vid framtida nivåindelningar. Vi är också många avbytare i lagen vilket kommer leda till att speltiden inte kommer vara jämt fördelad i alla matcher. Alla kommer inte heller att kunna spela på alla positioner då det är många som vill spela på samma position.
Tänk på att packa ner Blå och vit matchtröja till varje match
Tänk på att packa ner vattenflask
Tänk på att om det är soligt kan det vara bra med solskydd/ underställs tröja.
THK 2 samlas en timma innan första matchen, kl 12:15 vid Valhalla entre för att snacka ihop oss om förutsättningarna och skapa en go känsla i laget och ha lite kul innan partille cup drar igång. Tänk på att äta ordentlig frukost och en tidig lunch inför matcherna tisdag och onsdag.
Resterande speldagar samlas vi 45 minuter innan matchstart.
Det är bara på Tisdagen vi spelar på Valhalla. Onsdag och Torsdag så spelar vi i Kviberg och Serneke arena. Slutspelet vet vi inte i nuläget vart vi kommer att spela eller när.
Bifogar preliminärt spelschema, men för att vara säkra gå in och kolla tider i appen då de kan ändras. The App
Om ni får förhinder eller blir sena kontakta Anna 0704855186
Hej
Nu startar Partille cup äntligen med gruppspel tis-tors och slutspel som drar igång redan på fredag och final spel på lördag.
Då Partille cup spelas utomhus så är det bra att packa ner kläder efter väder med extra ombyte, regnjacka. För den som vill så får man spela med fotbollsskor, och skulle det vara blött så kan det vara en fördel att använda fortbollsskor för bättre fäste.
Vi har två lag med som tyvärr spelar på olika platser hela tiden med ungefär samma matchtider vilket gör det svårt att stötta och heja på varandra, där räknar vi med er föräldrar att göra jobbet.
Samåkning till matcher lägger vi på er vårdnadshavare att själva lösa, använd whatsapp gruppen, även att spelarna packar ner matsäck eller pengar till att köpa någonting på plats.
Vi kommer att uppdatera och informera om speltider och plats, men vi uppmanar er till att själva kolla i appen då spel schema och platser ofta ändras och med kort framförhållning.
Vi har tidigare meddelat att denna gång så är lagen en variant av nivåindelning. vilket inte betyder att det är låsta lag för framtiden, eller att det är så här lagen kommer att se ut vid framtida nivåindelningar. Vi är också många avbytare i lagen vilket kommer leda till att speltiden inte kommer vara jämt fördelad i alla matcher. Alla kommer inte heller att kunna spela på alla positioner då det är många som vill spela på samma position.
Tänk på att packa ner Blå och vit matchtröja till varje match
Tänk på att packa ner vattenflask
Tänk på att om det är soligt kan det vara bra med solskydd/ underställs tröja.
THK 1 samlas redan kl 11:00 i Serneke Arena för att äta lite gemensam lunch och tid att hänga innan match start.
Snacka ihop oss om förutsättningarna och skapa en go känsla i laget och ha lite kul innan match.
Resterande speldagar samlas vi 45 minuter innan matchstart, info kommer i vårdnadshavare gruppen tid och plats.
Det är bara på Tisdagen vi spelar i Kviberg (Serneke Arena) Onsdag och Torsdag så spelar vi på Vallhalla. Slutspelet vet vi inte i nuläget vart vi kommer att spela.
Bifogar preliminärt spelschema, men fö att vara säkra gå in och kolla tider i appen då de kan ändras.
Om ni får förhinder eller blir sena kontakta Conny 0739974257
Mvh Ledarna F2013
Hej handbollsföräldrar!
Vi vill informera om att det blir lagfotografering på söndag den 31 augusti kl. 12:15. Samling sker vid entrén till Torslanda hallen.
📸 Viktigt: Barnen ska ha på sig det blå matchstället.
Vi hoppas att så många som möjligt kan komma så att vi får med hela laget på bilden!
Vänliga hälsningar,
Ledarna F2013
Hej, Vi vill gärna uppmuntra ett antal föräldrar att utbilda sig till funktionärer, då vi kommer att behöva hjälp i sekretariatet på tjejernas matcher under säsongen. Har du inte kunskapen eller utbildningen sedan tidigare – ta chansen nu! Det är ett enkelt och viktigt sätt att bidra till lagets utveckling och matchgenomförande. / Mvh Ledarna F2013
-----------
Till alla vårdnadshavare och engagerade i Torslanda HK,
Vi vill varmt välkomna er till Funktionärsutbildning 1 (FU1) – en viktig utbildning som arrangeras av Torslanda HK i samarbete med Handbollförbundet Väst. Inga förkunskaper krävs.
Hej,
Som tidigare har kommunicerats ut så behöver alla föräldrar gå Emp utbildningen. Nästa utbildningstillfälle för FU1 som är grundkursen för Emp planeras bli under november månad.
För de föräldrar som har varit med ett tag, har tidigare handbollserfarenhet och hänger med på domslut så går det bra att gå FU2 direkt istället för FU1.
Kommande utbildningstillfälle för FU2 är nu på Onsdag den 22/10 klockan 18.00 konferensrummet vån 2 i hallen.
Anmälan till FU2 görs via länken nedan, ta med egen dator.
https://ccxsllrg.r.eu-west-1.awstrack.me/L0/https:%2F%2Feducationwebregistration.idrottonline.se%2Fhome%2Findex%2F2130590/1/01020199f0c434cc-bc75bf2e-7b53-4711-b3e1-4a54ee951688-000000/rpndDJRxIY7CvPe-tv1a1TkKzpg=448
Har ni redan gått utbildningen, svara då nej på kallelsen och skriv i kommentarsfältet vilken utbildning ni fått i emp.
Tack!
Hej!
Vecka 46 är det vår arrangemangsvecka i hallen. Det är en ganska lugn vecka med bara en match på onsdag.
Kolla igenom schemat och fyll i JA för att visa att du har tagit del av schemat och kan ta passet! Om man inte kan ta sitt pass, svarar men INTE NEJ utan byter i första hand med någon annan på schemat alt frågar en reserv i andra hand.
Lördagen den 6 december är vår nästa arrangemangsdag, då är det mycket aktivtet i hallen och vi alla kommer behövas, så boka gärna in redan nu!
Här kommer lite uppdaterad information från caféansvariga, bra att läsa igenom för er som ska stå i caféet.
Påminn alla om att fylla på i monter och kyl med det som finns i våra lager.
Hej alla,
Vi behöver bemanna sekretariatet för den kommande matchen, då detta är ett dubbelmöte i lag Vits serie. Våra egna matcher har blivit flyttade till en annan helg på grund av helton, men denna match kommer att spelas av bortalagen som planerat.
Tack på förhand!
Hej Handbollsföräldrar,
Nu är det dags att anmäla sig till ett riktigt handbollsäventyr – Rödspätte Cup, Fredrikshamn! Rødspætte Cup
Rödspätte Cup är Danmarks största internationella handbollsturnering för ungdomar och 2026 spelas cupen för 51:a året. Mäktiga Arena Nord med fem handbollsplaner utgör ett samlat och tillgängligt turneringsområde. Runt 300 lag från bland annat Finland, Tyskland, Norge, Danmark, Ungern och Sverige deltar årligen – så det blir både spännande matcher och nya vänner från hela Europa!
Spelstart är den 3 april.
Deltagarpaketet inkluderar:
- Logi på skola i Fredrikshamn i 4 nätter
- Helpension: 4 frukostar, 3 kalla take away-luncher och 3 middagar
- Transport från färja till skola vid ankomst samt transport under cupen
Vi deltar med två lag i klassen U12 Flickor (födda 2013/2014) max 24 spelare. Det är inte tillåtet att dubblera mellan lagen. Varje spelare tillhör ett lag under hela turneringen.
Närvaro under träningar och aktiviteter kommer att vara en parameter för deltagande. Skulle någon behöva avstå från deltagande efter sista december 2025 återbetalas avgiften endast om vi lyckas fylla platsen med annan spelare.
Resplan:
Utresa: Göteborg – Fredrikshamn
Datum: 2 april 2026
Avgångstid: 15.45
Ankomsttid: 19.00
Hemresa: Fredrikshamn – Göteborg
Datum: 6 april 2026
Avgångstid: 11.35
Ankomsttid: 15.00
Ekonomi & anmälan:
För att täcka 25% av totalfakturan (18 000kr) som vi måste betala inom 10 dagar, tar vi ut en anmälningsavgift på 500 kr per spelare. Denna avgift dras av från den totala kostnaden, som landar på cirka 3 000 kr per spelare. I priset ingår resa, lagavgift, boende, helpension och avbeställningsskydd.
Vi är medvetna om att kostnaden kan vara hög därför planerar vi att genomföra en försäljning innan cupen för att försöka minska den totala kostnaden per spelare. Mer information om detta kommer senare.
Anmälan och betalning av 500 kr senast inom 7 dagar, swisha Sophia 070-685 53 47, skriv "Rödspätte cup och namn". OBS kom ihåg att swisha samtidigt som ni tackar ja till kallelsen.
Fullåterbetalning av anmälningsavgift möjlig fram till och med sista december 2025.
Viktigt att veta:
- Alla resenärer måste visa giltig ID-handling vid ombordstigning på Stena Line, både utresa och hemresa.
- Meddela eventuella allergier eller särskilda önskemål om mat i god tid
Har ni frågor om resan eller villkor, kontakta oss gärna!
Vänliga hälsningar,
Ledarna

















