Torslanda HK Röd - BK Heid Svart
Torslanda HK Rosa - IK Sävehof VF Orange
Önnereds HK 4 - Torslanda HK Vit
Torslanda HK Svart - Kvibergs HK 2
Torslanda HK Blå - IK Sävehof VF Rosa
Torslanda HK Svart - GF Kroppskultur 1
Särökometernas HK Svart - Torslanda HK Vit
Önnereds HK 2 - Torslanda HK Blå
Redbergslids IK Vit - Torslanda HK Röd
Kärra HF Röd - Torslanda HK Rosa
Torslanda HK Rosa - Kärra HF Svart
Torslanda HK Röd - Önnereds HK 3
Torslanda HK Blå - Redbergslids IK Blå
Torslanda HK Vit - HK Aranäs Vit
Kungälvs HK Grön - Torslanda HK Svart
Backa HK Vit - Torslanda HK Rosa
Torslanda HK Röd - HK Aranäs Blå
Torslanda HK Blå - HK Aranäs Gul
Marks HK Vit - Torslanda HK Vit
Torslanda HK Rosa - HP Warta 2
Alingsås HK Blå - Torslanda HK Röd
Torslanda HK Vit - IK Sävehof VF Gul
Kvibergs HK 1 - Torslanda HK Blå
GF Kroppskultur 4 - Torslanda HK Röd
BK Heid Röd - Torslanda HK Vit
Torslanda HK Blå - IK Baltichov vit
Torslanda HK Svart - Tjörns HK
IK Sävehof UP Ljusblå - Torslanda HK Rosa
IK Sävehof Ö Svart - Torslanda HK Blå
Torslanda HK Vit - IK Sävehof UP Vit
Torslanda HK Vit - Önnereds HK 4
BK Heid Svart - Torslanda HK Röd
IK Sävehof VF Rosa - Torslanda HK Blå
IK Baltichov röd - Torslanda HK Rosa
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014! Denna träning kommer vi att vara utomhus då det är match i C-hallen på vår träningstid. Efter träning får de som vill stanna och heja på THK F10 Lag Rosa som möter Kärra med start 18:20 i C-hallen (matchen är slut ca 19:10). Ange i gärna i kommentarsfältet om ni kommer att stanna och heja på lag rosa, när ni svarar på kallelsen.
Dag & Tid: 17:00-18:00
Plats: Utomhus, utanför handbollshallen
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Tisdagar kl 16.30-18.00
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Välkomna på handbollsträning med Flickor födda 2014!
Dag & Tid: Lördagar kl 09.00-10.30
Plats: Torslanda hallen, C-hallen
Har ni någon kompis som är född 2014 får de gärna följa med och testa att träna handboll med oss!
Vänliga Hälsningar,
/Ledarna F2014
Hej,
här kommer information inför Skadevi Cup nu till helgen 1-3 november, vår första riktiga övernattnings cup. Detta skall bli så skoj!
Vi har sammanställt lite bra att ha information inför cupen, i bifogat dokument där ni finner; allmän information, packlista, schema för dagarna, indelning i bilarna till Skövde m.m
samt även lagindelning samt matchschema för alla våra 3 lag.
Pga av begränsningar i My Club (kan bara bifoga ett dokument) så får ni all info i ett enda dokument, OBS! som innehåller flera sidor med information.
Så kan ni välja att skriva ut dem för att få en bra översikt.
Vi ser fram emot ett riktigt härligt cuphelg tillsammans med tjejerna och er föräldrar som skall med.
Nu kör vi TKH F10!! Heja heja!! :)
Vh
Tränarna F10
____________________________________________________________________________________
Hej,
detta är en platshållare för Skadevi Cup som vi kommer spela 1-3 November. Med i kallelsen ligger alla som tackat ja till Cup:n när vi skickade ut anmälan i våras.
Mer information om samling, transport, boende, matchsschema kommer närmare cupen.
Vh
Tränarna F10
Hej,
här kommer information inför Skadevi Cup nu till helgen 1-3 november, vår första riktiga övernattnings cup. Detta skall bli så skoj!
Vi har sammanställt lite bra att ha information inför cupen, i bifogat dokument där ni finner; allmän information, packlista, schema för dagarna, indelning i bilarna till Skövde m.m
samt även lagindelning samt matchschema för alla våra 3 lag.
Pga av begränsningar i My Club (kan bara bifoga ett dokument) så får ni all info i ett enda dokument, OBS! som innehåller flera sidor med information.
Så kan ni välja att skriva ut dem för att få en bra översikt.
Vi ser fram emot ett riktigt härligt cuphelg tillsammans med tjejerna och er föräldrar som skall med.
Nu kör vi TKH F10!! Heja heja!! :)
Vh
Tränarna F10
____________________________________________________________________________________
Hej,
detta är en platshållare för Skadevi Cup som vi kommer spela 1-3 November. Med i kallelsen ligger alla som tackat ja till Cup:n när vi skickade ut anmälan i våras.
Mer information om samling, transport, boende, matchsschema kommer närmare cupen.
Vh
Tränarna F10
Hej,
här kommer information inför Skadevi Cup nu till helgen 1-3 november, vår första riktiga övernattnings cup. Detta skall bli så skoj!
Vi har sammanställt lite bra att ha information inför cupen, i bifogat dokument där ni finner; allmän information, packlista, schema för dagarna, indelning i bilarna till Skövde m.m
samt även lagindelning samt matchschema för alla våra 3 lag.
Pga av begränsningar i My Club (kan bara bifoga ett dokument) så får ni all info i ett enda dokument, OBS! som innehåller flera sidor med information.
Så kan ni välja att skriva ut dem för att få en bra översikt.
Vi ser fram emot ett riktigt härligt cuphelg tillsammans med tjejerna och er föräldrar som skall med.
Nu kör vi TKH F10!! Heja heja!! :)
Vh
Tränarna F10
____________________________________________________________________________________
Hej,
detta är en platshållare för Skadevi Cup som vi kommer spela 1-3 November. Med i kallelsen ligger alla som tackat ja till Cup:n när vi skickade ut anmälan i våras.
Mer information om samling, transport, boende, matchsschema kommer närmare cupen.
Vh
Tränarna F10
Hej,
herrlagets matchen mot Kungälv har blivit flyttad från tidigare planerat torsdag 7 november till lördag 9 november med start kl 15:00. Så vi skickar därför ut en uppdaterad kallelse för detta Inspring med herrlaget. Vänligen svara om ni kan vara med eller ej.
Tjejerna kommer även att få hjälpa till att samla in tennisbollar vid halvlekstävlingen. Det här blir en rolig gemensam aktivitet för både tjejer och föräldrar. Kom och hjälp till att heja fram vårt herrlag till vinst!
Samling: 14:30 vid Entrén/cafeét Torslandahallen.
Klädsel: Matchställ och inneskor.
Svara ja eller nej på kallelsen och vi vill ha ert svar senast den 6 november.
Hälsningar
Tränarna F10
OBS! Det är endast de som har blivit tilldelade ett arbetspass som kan svara på kallelsen och ta del av informationen
Hej!
Vecka 47 har lag "Flickor 2014" ansvar för vardagsarrangemang i Torslandahallen. Ni har blivit tilldelade ett arbetspass som hallvärd/städ 18/11 mellan kl.17.30-21.00. Var god läs bifogad fil för schema, information och instruktioner.
OBS! Det är endast de som har blivit tilldelade ett arbetspass som kan svara på kallelsen och ta del av informationen.
Hej!
Vecka 47 har lag "Flickor 2014" ansvar för vardagsarrangemang i Torslandahallen. Ni har blivit tilldelade ett arbetspass som hallvärd/städ 19/11 mellan kl. 17.30-21.00. Var god läs bifogad fil för schema, information och instruktioner.
OBS! Det är endast de som har blivit tilldelade ett arbetspass som kan svara på kallelsen och ta del av informationen.
Hej!
Vecka 47 har lag "Flickor 2014" ansvar för vardagsarrangemang i Torslandahallen. Ni har blivit tilldelade ett arbetspass som hallvärd/städ 20/11 mellan kl. 17.30-21.00. Var god läs bifogad fil för schema, information och instruktioner.
OBS! Det är endast de som har blivit tilldelade ett arbetspass som kan svara på kallelsen och ta del av informationen.
Hej!
Vecka 47 har lag "Flickor 2014" ansvar för vardagsarrangemang i Torslandahallen. Ni har blivit tilldelade ett arbetspass som hallvärd/städ 21/11 mellan kl. 17.30-21.00. Var god läs bifogad fil för schema, information och instruktioner.
OBS! Det är endast de som har blivit tilldelade ett arbetspass som kan svara på kallelsen och ta del av informationen.
Hej!
Vecka 47 har lag "Flickor 2014" ansvar för vardagsarrangemang i Torslandahallen. Ni har blivit tilldelade ett arbetspass som hallvärd/städ 22/11 mellan kl. 17.30-21.00. Var god läs bifogad fil för schema, information och instruktioner.
Hej,
Torsdag 9 januari kl 19.00 spelar Damlaget seriematch mot Redbergslids IK. Vi har blivit utvalda att springa in med damlaget vid matchstart. Tjejerna kommer även att få hjälpa till att samla in tennisbollar vid halvlekstävlingen. Det här blir en rolig gemensam aktivitet för både tjejer och föräldrar. Kom och hjälp till att heja fram vårt herrlag till vinst!
Samling: 18:30 vid Entrén/cafeét Torslandahallen.
Klädsel: Matchställ och inneskor.
Svara ja eller nej på kallelsen så snart som möjligt
Hälsningar
Tränarna F10
Hej!
<!-- [if !supportLineBreakNewLine]--><!--[endif]-->Nu är schemat och information om Helgarrangemang den 12/1 klart.
Helgarrangemang 12/1 innebär att laget blivit fördelade av klubben att sköta den dagens underhåll, café och matcher. Vi ska inte sköta matchklocka på andras matcher än våra egna barn, men däremot andra uppgifter såsom: städ, filmning, hall/matchvärd, caféförsäljning och eftersom det är en herrallsvensk match denna dag tillkommer det även arbetspass som entré (inträde), plantorkare, rött kort/strålkastare.
All information om vilket arbetspass ni har fått och information/instruktioner finns att ta del av i "Filer" på MyClub under rubrik "Arbetspass och info helgarrangemang 12/1 -2025", (se bifogad bild för var ni hittar "Filer" på MyClub). Där finns 3 stycken filer med information om funktionärsschemat/arbetspass, den dagens matcher, alla instruktioner samt viktig info för vad som gäller.
Om kontaktuppgifter/telefonnummer inte stämmer i schemat, vänligen meddela Josefine Bramwall (0739–931285 eller josefine_85@hotmail.com), så vi har korrekta uppgifter.
Arbetspass fördelning: De som inte var med på TAIK-blixten har blivit tilldelade ett arbetspass denna dag och tyvärr är det några som hade arbetspass under TAIK-blixten som även har fått denna dag. Vi har fördelat pass på några av er som hade kortare pass på TAIK-blixten. Detta är tyvärr tvunget för att få ihop ett schema och hoppas ni har förståelse för detta.
Förhinder: ni ska själva hitta en ersättare om ni får förhinder och inte kan komma till er tilldelade arbetspass. Meddela Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355 vem som kommer att ersätta er. Ni behöver meddela namn och telefonnummer på den som ersätter er.
<!--[endif]-->
Övrig info:
Matchtiderna kan ändras ända in i aktuell vecka och i sista minuten. Vi i arrangemangsgruppen ska försöka hålla oss uppdaterade och meddela er vid förändringar.
Vi i arrangemangsgruppen är fördelade på arbetspass under hela dagen, så om det är något under dagen är det bara att höra av sig till oss.
OBS! Tiden som står i inbjudan/kallelsen är endast tiden på hela dagen, vilken tid ni ska vara i hallen står i "funktionärsschema arbetspass".
/Arrangemangsgruppen
Hej!
<!-- [if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Nu är schemat och information för vardagsarrangmang vecka 6 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass på måndag 3/2.
Vardagsarrangemang vecka 6 innebär att laget blivit fördelade av klubben att sköta veckans underhåll, café och matcher. Vi ska inte sköta matchklocka på andras matcher än våra egna barn, men däremot andra uppgifter såsom: städ/hallvärd, filmning, matchvärd, caféförsäljning och eftersom det är en dam div 1 match denna vecka tillkommer det även arbetspass som entré (inträde), plantorkare, rött kort/strålkastare. (Alla funktionärer ska vara minst 15 år fyllda. Det ska alltid finnas minst en vuxen på plats i hallen som är handledare/vuxen på plats).
All information om vilket arbetspass ni har fått och information/instruktioner finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 6”. Där finns fyra stycken filer med information om funktionärsschema/arbetspass, den dagens matcher, alla instruktioner samt viktig information för vad som gäller.
Arbetsfördelning: på grund av det nya direktivet av tillsättning av cafét och att det är matcher under veckan, så är det fler arbetspass som måste tillsättas och därför blir det vissa som får ta arbetspass fler gånger i följd sedan tidigare. Vi hoppas att ni har förståelse för detta.
Förhinder: ni ska själva hitta en ersättare om ni får förhinder och inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355 vem som kommer att ersätta er. En ersättare kan vara en vän, släkting eller någon annan i laget. Om man ersätts av en vän eller släkting är det viktigt att ni förmedlar instruktionerna till dem.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
OBS! Matchtiderna kan ändras ända in i aktuell vecka och i sista minuten. Vi i arrangemangsgruppen ska försöka hålla oss uppdaterade och meddela er vid förändringar.
/ Arrangemangsgruppen
Hej!
<!-- [if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Nu är schemat och information för vardagsarrangmang vecka 6 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass på tisdag 4/2.
Vardagsarrangemang vecka 6 innebär att laget blivit fördelade av klubben att sköta veckans underhåll, café och matcher. Vi ska inte sköta matchklocka på andras matcher än våra egna barn, men däremot andra uppgifter såsom: städ/hallvärd, filmning, matchvärd, caféförsäljning och eftersom det är en dam div 1 match denna vecka tillkommer det även arbetspass som entré (inträde), plantorkare, rött kort/strålkastare. (Alla funktionärer ska vara minst 15 år fyllda. Det ska alltid finnas minst en vuxen på plats i hallen som är handledare/vuxen på plats).
All information om vilket arbetspass ni har fått och information/instruktioner finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 6”. Där finns fyra stycken filer med information om funktionärsschema/arbetspass, den dagens matcher, alla instruktioner samt viktig information för vad som gäller.
Arbetsfördelning: på grund av det nya direktivet av tillsättning av cafét och att det är matcher under veckan, så är det fler arbetspass som måste tillsättas och därför blir det vissa som får ta arbetspass fler gånger i följd sedan tidigare. Vi hoppas att ni har förståelse för detta.
Förhinder: ni ska själva hitta en ersättare om ni får förhinder och inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355 vem som kommer att ersätta er. En ersättare kan vara en vän, släkting eller någon annan i laget. Om man ersätts av en vän eller släkting är det viktigt att ni förmedlar instruktionerna till dem.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
OBS! Matchtiderna kan ändras ända in i aktuell vecka och i sista minuten. Vi i arrangemangsgruppen ska försöka hålla oss uppdaterade och meddela er vid förändringar.
/ Arrangemangsgruppen
Hej!
<!-- [if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Nu är schemat och information för vardagsarrangmang vecka 6 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass på onsdag 5/2.
Vardagsarrangemang vecka 6 innebär att laget blivit fördelade av klubben att sköta veckans underhåll, café och matcher. Vi ska inte sköta matchklocka på andras matcher än våra egna barn, men däremot andra uppgifter såsom: städ/hallvärd, filmning, matchvärd, caféförsäljning och eftersom det är en dam div 1 match denna vecka tillkommer det även arbetspass som entré (inträde), plantorkare, rött kort/strålkastare. (Alla funktionärer ska vara minst 15 år fyllda. Det ska alltid finnas minst en vuxen på plats i hallen som är handledare/vuxen på plats).
All information om vilket arbetspass ni har fått och information/instruktioner finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 6”. Där finns fyra stycken filer med information om funktionärsschema/arbetspass, den dagens matcher, alla instruktioner samt viktig information för vad som gäller.
Arbetsfördelning: på grund av det nya direktivet av tillsättning av cafét och att det är matcher under veckan, så är det fler arbetspass som måste tillsättas och därför blir det vissa som får ta arbetspass fler gånger i följd sedan tidigare. Vi hoppas att ni har förståelse för detta.
Förhinder: ni ska själva hitta en ersättare om ni får förhinder och inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355 vem som kommer att ersätta er. En ersättare kan vara en vän, släkting eller någon annan i laget. Om man ersätts av en vän eller släkting är det viktigt att ni förmedlar instruktionerna till dem.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
OBS! Matchtiderna kan ändras ända in i aktuell vecka och i sista minuten. Vi i arrangemangsgruppen ska försöka hålla oss uppdaterade och meddela er vid förändringar.
/ Arrangemangsgruppen
Hej!
<!-- [if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Nu är schemat och information för vardagsarrangmang vecka 6 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass på torsdag 6/2.
Vardagsarrangemang vecka 6 innebär att laget blivit fördelade av klubben att sköta veckans underhåll, café och matcher. Vi ska inte sköta matchklocka på andras matcher än våra egna barn, men däremot andra uppgifter såsom: städ/hallvärd, filmning, matchvärd, caféförsäljning och eftersom det är en dam div 1 match denna vecka tillkommer det även arbetspass som entré (inträde), plantorkare, rött kort/strålkastare. (Alla funktionärer ska vara minst 15 år fyllda. Det ska alltid finnas minst en vuxen på plats i hallen som är handledare/vuxen på plats).
All information om vilket arbetspass ni har fått och information/instruktioner finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 6”. Där finns fyra stycken filer med information om funktionärsschema/arbetspass, den dagens matcher, alla instruktioner samt viktig information för vad som gäller.
Arbetsfördelning: på grund av det nya direktivet av tillsättning av cafét och att det är matcher under veckan, så är det fler arbetspass som måste tillsättas och därför blir det vissa som får ta arbetspass fler gånger i följd sedan tidigare. Vi hoppas att ni har förståelse för detta.
Förhinder: ni ska själva hitta en ersättare om ni får förhinder och inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355 vem som kommer att ersätta er. En ersättare kan vara en vän, släkting eller någon annan i laget. Om man ersätts av en vän eller släkting är det viktigt att ni förmedlar instruktionerna till dem.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
OBS! Matchtiderna kan ändras ända in i aktuell vecka och i sista minuten. Vi i arrangemangsgruppen ska försöka hålla oss uppdaterade och meddela er vid förändringar.
/ Arrangemangsgruppen
Hej!
<!-- [if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Nu är schemat och information för vardagsarrangmang vecka 6 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass på fredag 7/2.
Vardagsarrangemang vecka 6 innebär att laget blivit fördelade av klubben att sköta veckans underhåll, café och matcher. Vi ska inte sköta matchklocka på andras matcher än våra egna barn, men däremot andra uppgifter såsom: städ/hallvärd, filmning, matchvärd, caféförsäljning och eftersom det är en dam div 1 match denna vecka tillkommer det även arbetspass som entré (inträde), plantorkare, rött kort/strålkastare. (Alla funktionärer ska vara minst 15 år fyllda. Det ska alltid finnas minst en vuxen på plats i hallen som är handledare/vuxen på plats).
All information om vilket arbetspass ni har fått och information/instruktioner finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 6”. Där finns fyra stycken filer med information om funktionärsschema/arbetspass, den dagens matcher, alla instruktioner samt viktig information för vad som gäller.
Arbetsfördelning: på grund av det nya direktivet av tillsättning av cafét och att det är matcher under veckan, så är det fler arbetspass som måste tillsättas och därför blir det vissa som får ta arbetspass fler gånger i följd sedan tidigare. Vi hoppas att ni har förståelse för detta.
Förhinder: ni ska själva hitta en ersättare om ni får förhinder och inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355 vem som kommer att ersätta er. En ersättare kan vara en vän, släkting eller någon annan i laget. Om man ersätts av en vän eller släkting är det viktigt att ni förmedlar instruktionerna till dem.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
OBS! Matchtiderna kan ändras ända in i aktuell vecka och i sista minuten. Vi i arrangemangsgruppen ska försöka hålla oss uppdaterade och meddela er vid förändringar.
/ Arrangemangsgruppen
Hej!
Nu är schemat och information om helgarrangemang den 22/3 klart.
Svara gärna på kallelsen senast 14 mars.
OBS! Tiden som står i inbjudan är endast tiden på hela dagen, vilket arbetspass och vilken tid ni har blivit tilldelade samt information/instruktioner finns att ta del av i "Filer" på MyClub under rubrik "Helgarrangemang 22 mars 2025". Där finns fyra filer med information om funktionärsschemat/arbetspass, den dagens matcher, alla instruktioner samt viktig info för vad som gäller.
Helgarrangemang 22/3 innebär att laget blivit fördelade av klubben att sköta den dagens underhåll, café och matcher. Vi ska inte sköta matchklocka på andras matcher än våra egna barn, men däremot andra uppgifter såsom: hallvärd/städ, filmning, matchvärd, caféförsäljning.
Fördelning arbetspass: på grund av det nya direktivet av tillsättning av cafét och att det är matcher under dagen, så är det fler arbetspass som måste tillsättas och därför blir det vissa som får ta arbetspass i följd sedan tidigare dagar. Vi hoppas att ni har förståelse för detta.
Extra information om matchvärd och filmning: för att man inte ska behöva stå och filma matcher i ungefär 5 timmar i sträck har vi denna gång delat upp i två pass. Man har ett pass som matchvärd och ett pass på filmning. Ni som har blivit tilldelade sådant pass ser i funktionärsschemat vilka tider ni ska göra vilket pass.
Förhinder: ni ska själva hitta en ersättare om ni får förhinder. Meddela Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355 vem som kommer att ersätta er. En ersättare kan vara en vän, släkting eller någon annan i laget. Om man ersätts med en vän eller släkting är det viktigt att ni förmedlar instruktionerna till dem. Tänk på att man även kan byta pass med någon i laget.
Övrig info:
Matchtiderna kan ändras ända in i aktuell vecka och i sista minuten. Vi i arrangemangsgruppen ska försöka hålla oss uppdaterade och meddela er vid förändringar.
En eller två av oss i arrangemangsgruppen kommer att vistas i hallen under dagen den 22/3. Eventuellt blir det mellan 11.00-14.00. Inte riktigt spikat än.
Svara gärna på kallelsen senast 14 mars. Har ni några frågor är ni välkomna att höra av er.
/Arrangemangsgruppen F2014
Söndagen den 27 april är det dags för Torslanda HK:s årliga våravslutning. Vi hoppas såklart på fullständig närvaro från hela klubben – både spelare och ledare!
Samling sker kl. 09.30 i A-hallen. Aktiviteterna pågår därefter mellan kl. 10.00 – 14.00.
Som tidigare år kommer vi spela turnering med mixade djurlag från de yngsta tjejerna och killarna upp till U14. Herr- och damlagen kommer tillsammans med juniorer och A-ungdom att ta hand om lagen och döma matcher. I de yngre åldrarna kommer man att vara minst 2 spelare från sitt ordinarie lag per djurlag så att alla känner någon.
Det kommer grillas hamburgare till lunch och därefter bjuds det på fika.
Kostnaden är 50 kr per deltagare och det betalas in till lagkassan/lagswische i samband med anmälan. För information om lagkonto/lagswisch kontakta någon av ledarna.
Svara på kallelsen senast den 31 mars och skriv eventuella allergier i kommentaren.
Vi ser framemot en kul dag tillsammans!
Med vänlig hälsning
Torslanda HK
Hej alla handbollstjejer och föräldrar!
Nu är det dags för vårens försäljning för att få in pengar till lagkassan. För första gången kommer tjejerna ha möjlighet att också tjäna in pengar till sin individuella kassa vilken kan användas framöver till exempelvis cupavgifter mm.
Vi kommer att sälja kakor och siktar på att var och en säljer 7 burkar. Vinsten från dessa 7 går till lagkassan. Vinsten för burk 8 och uppåt går till den individuella kassan.
Den individuella kassan finns kvar så länge man är medlem i laget. Väljer man att sluta förs den individuella kassan över till lagkassan.
Ni registrerar er via följande länk:
https://www.kakservice.se/minasidor/GIGEVU
<!-- [if gte vml 1]><v:shapetype id="_x0000_t75" coordsize="21600,21600"
o:spt="75" o:preferrelative="t" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" filled="f"
stroked="f">
<v:stroke joinstyle="miter"/>
<v:formulas>
<v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"/>
<v:f eqn="sum @0 1 0"/>
<v:f eqn="sum 0 0 @1"/>
<v:f eqn="prod @2 1 2"/>
<v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"/>
<v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"/>
<v:f eqn="sum @0 0 1"/>
<v:f eqn="prod @6 1 2"/>
<v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"/>
<v:f eqn="sum @8 21600 0"/>
<v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"/>
<v:f eqn="sum @10 21600 0"/>
</v:formulas>
<v:path o:extrusionok="f" gradientshapeok="t" o:connecttype="rect"/>
<o:lock v:ext="edit" aspectratio="t"/>
</v:shapetype><v:shape id="Bildobjekt_x0020_2" o:spid="_x0000_i1025" type="#_x0000_t75"
alt="En bild som visar text, Teckensnitt, logotyp, Grafik
AI-genererat innehåll kan vara felaktigt."
style='width:112.2pt;height:48.6pt;visibility:visible;mso-wrap-style:square'>
<v:imagedata src="file:///C:/Users/josef/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg"
o:title="En bild som visar text, Teckensnitt, logotyp, Grafik
AI-genererat innehåll kan vara felaktigt"/>
</v:shape><![endif]--><!-- [if !vml]--><!--[endif]-->
Försäljning kan ske både digitalt/via sociala medier eller genom att knacka dörr.
Tjejerna får en fysisk katalog på träningen: tisdag 8/4.
(Vill man tjuvstarta försäljningen redan nu via digitala webbshopen går det bra).
Försäljningsstart: 8/4
Sista försäljningsdatum: 29/4
Kunderna kommer ha möjlighet att betala vid leverans och betalas sedan in till arrangemangsgruppen senast 1 vecka efter ni har fått burkarna.
Ni ska swisha till: Emma Löfgren (Charlies mamma) 0761–634638, skriv ”kakor + barnets namn” som meddelande när ni swishar.
När försäljningen är avslutad levereras kakburkarna hem till arrangemangsgruppen någon gång under v 18–19. Vi återkommer om logistiken kring utdelning av burkarna när det närmar sig.
OBS! Informationen som står ovan finns även under Filer på MyClub, i ett dokument under "Försäljning våren 2025 - Kakservice".
Lycka till!!
/ Arrangemangsansvariga THK Flickor 2014
OBS! Denna information gäller endast de som har blivit kallade till arbetspass.
Hej!
Nu är schemat och information för vardagsarrangemang vecka 33 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass som hallvärd/städ på måndag 11/8 mellan 17.00-21.00*.
All information och instuktioner gällande arbetspasset finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 33, 2025”. Där finns två filer med information och instruktioner om arbetspasset.
Vardagsarrangemang vecka 33 innebär att vi har blivit tilldelade av klubben att sköta veckans underhåll och under vecka 33 ska vi endast bemanna hallvärd och städ. Cafét i hallen är stängt.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
Förhinder/Kan inte: ni behöver själva hitta en ersättare eller byta dag med någon om ni får förhinder eller inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela till Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355, vem som kommer att ersätta er eller vem ni byter arbetspass med. Alla kontaktuppgifter till andra föräldrar i laget finns på MyClub under medlemmar.
/ Arrangemangsgruppen THK F2014
OBS! Denna information gäller endast de som har blivit kallade till arbetspass.
Hej!
Nu är schemat och information för vardagsarrangemang vecka 33 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass som hallvärd/städ på tisdag 12/8 mellan 17.00-21.00*.
All information och instuktioner gällande arbetspasset finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 33, 2025”. Där finns två filer med information och instruktioner om arbetspasset.
Vardagsarrangemang vecka 33 innebär att vi har blivit tilldelade av klubben att sköta veckans underhåll och under vecka 33 ska vi endast bemanna hallvärd och städ. Cafét i hallen är stängt.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
Förhinder/Kan inte: ni behöver själva hitta en ersättare eller byta dag med någon om ni får förhinder eller inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela till Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355, vem som kommer att ersätta er eller vem ni byter arbetspass med. Alla kontaktuppgifter till andra föräldrar i laget finns på MyClub under medlemmar.
/ Arrangemangsgruppen THK F2014
OBS! Denna information gäller endast de som har blivit kallade till arbetspass.
Hej!
Nu är schemat och information för vardagsarrangemang vecka 33 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass som hallvärd/städ på onsdag 13/8 mellan 17.00-21.00*.
All information och instuktioner om vilket arbetspass ni har fått finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 33, 2025”. Där finns två filer med information och instruktioner om arbetspasset.
Vardagsarrangemang vecka 33 innebär att vi har blivit tilldelade av klubben att sköta veckans underhåll och under vecka 33 ska vi endast bemanna hallvärd och städ. Cafét i hallen är stängt.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
Förhinder/Kan inte: ni behöver själva hitta en ersättare eller byta dag med någon om ni får förhinder eller inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela till Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355, vem som kommer att ersätta er eller vem ni byter arbetspass med. Alla kontaktuppgifter till andra föräldrar i laget finns på MyClub under medlemmar.
/ Arrangemangsgruppen THK F2014
OBS! Denna information gäller endast de som har blivit kallade till arbetspass.
Hej!
Nu är schemat och information för vardagsarrangemang vecka 33 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass som hallvärd/städ på torsdag 14/8 mellan 17.00-21.00*.
All information och instuktioner gällande arbetspass finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 33, 2025”. Där finns två filer med information och instruktioner om arbetspasset.
Vardagsarrangemang vecka 33 innebär att vi har blivit tilldelade av klubben att sköta veckans underhåll och under vecka 33 ska vi endast bemanna hallvärd och städ. Cafét i hallen är stängt.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
Förhinder/Kan inte: ni behöver själva hitta en ersättare eller byta dag med någon om ni får förhinder eller inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela till Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355, vem som kommer att ersätta er eller vem ni byter arbetspass med. Alla kontaktuppgifter till andra föräldrar i laget finns på MyClub under medlemmar.
/ Arrangemangsgruppen THK F2014
OBS! Denna information gäller endast de som har blivit kallade till arbetspass.
Hej!
Nu är schemat och information för vardagsarrangemang vecka 33 (måndag-fredag) klart. Ni har blivit tilldelade arbetspass som hallvärd/städ på fredag 15/8 mellan 17.00-21.00*.
All information och instuktioner gällande arbetspass finns att ta del av i ”Filer” på Myclub under rubrik ”Vardagsarrangemang vecka 33, 2025”. Där finns två filer med information och instruktioner om arbetspasset.
Vardagsarrangemang vecka 33 innebär att vi har blivit tilldelade av klubben att sköta veckans underhåll och under vecka 33 ska vi endast bemanna hallvärd och städ. Cafét i hallen är stängt.
Övrig info: * Det är okej att avsluta passet kl. 20.00 om ni är klara och om det inte är någon pågående match och alla barn och ungdomar som inte tränar har lämnat hallen. Om det finns lag kvar som tränar, prata med tränaren och informera om att de är sist och att det är deras ansvar att släcka och låsa.
Förhinder/Kan inte: ni behöver själva hitta en ersättare eller byta dag med någon om ni får förhinder eller inte kan komma till ert tilldelade arbetspass. Meddela till Josefine Bramwall 0739–931285 eller Per Carolan 0706–219355, vem som kommer att ersätta er eller vem ni byter arbetspass med. Alla kontaktuppgifter till andra föräldrar i laget finns på MyClub under medlemmar.
/ Arrangemangsgruppen THK F2014
Viktig information – förändringar i klubben gällande föräldrapass
Hej!
Vänligen läs igenom detta meddelande noggrant samt det bifogade dokumentet.
Denna kallelse har kort svarstid och vi behöver få in er intresseanmälan senast 29 augusti gällande det som står i det bifogade dokumentet.
Klubben har gjort vissa justeringar kring föräldraansvar/föräldrapass och innan ni kan svara på kallelsen behöver ni läsa igenom det bifogade dokumentet där ni hittar mer information om ett nytt upplägg för dam- och herrmatcher, där vårt lag (F2014) ska tillsätta fem personer.
Följande ansvar har tagits bort från laget egna arrangemangsansvar:
De som väljer att vara med i grupperingen för seniormatcher kommer att tas bort från sitt egnas lags uppgifter, dock kvarstår tillsättning av matchklocka och EMP när det är aktuellt.
Vårt egna lags kvarstående uppgifter som vi ska bemanna (om man inte ingår i grupperingen seniormatcher) under kommande säsong är:
(gäller två vardagsarrangemang och två helgdagar under kommande säsong)
Det bifogade dokumentet finns även att hitta i Filer på MyClub.
Med vänlig hälsning,
Arrangmangsansvariga Josefine Bramwall och Per Carolan