Som arrangemangsansvarig är syftet att du/ni ska avlasta och stötta ledarna med saker som rör laget som ej är handbollsrelaterade. Viktigast är att göra schema och se till att bemanna de tider ert lag blir tilldelade att ha hand om olika dagar i hallen. I övrigt innebär det att t.ex. fixa fika vid avslutningar m.m. Ni kan gärna vara flera i denna grupp som kan hjälpas åt.
Ert ansvar är att:
Schemalägga de helger som ert lag har blivit tilldelade, skicka ut det på mail till alla föräldrar. Viktigt att under de aktuella dagarna se till att folk är på plats och vara ett så kallat "överhuvud" på plats under helgen för att stötta föräldrarna i laget.
Schemalägga tilldelad vardagsvecka och skicka ut info till föräldrarna.
Delta på möten där arrangemangsansvariga i klubben är kallade för att ta till er information till laget.
Ansvara för att kommunicera information från stora arrangemangsgruppen ut till laget och föräldrarna.